Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
op een laag pitje? dit is geen laag pitje voor mij hoor, fantastische plaat!! heerlijke dramatische lucht, heel mooie strakke voorgrond en dan dat mannetjeje op de pier die een mooi tegengewicht geeft aan de bebouwing op de linkerkant, prachtig hoor!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
op een laag pitje? dit is geen laag pitje voor mij hoor, fantastische plaat!! heerlijke dramatische lucht, heel mooie strakke voorgrond en dan dat mannetjeje op de pier die een mooi tegengewicht geeft aan de bebouwing op de linkerkant, prachtig hoor!
idd "That's it." gewoon een toppertje !die voetstapjes ,dat licht over het zand die persoon en dan die mooie lucht ,wat moet je meer hebben als fotograaf
Schitterend licht had je alvast.
Een plaatje waar je even kan in verdwalen.
Ik stel mij enkel de vraag of de foto beter wordt door die halve voetstap vooraan weg te doen?
Comment