Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter offensief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Winter offensief

    ik besef dat het "momentum" voor deze foto's al even gepasseerd is, maar ik moet er toch nog enkele posten van de magische winter momenten in februari
    toplocatie in de Lommelse Heide in unieke omstandighheden

    klik verder voor de grote versie


    alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

  • #2
    Re: Winter offensief

    Heel mooie beeld met vooral heel aangename kleuren en een mooie compositie!
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Winter offensief

      mooi en krijg er de koude rillingen van.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Winter offensief

        Mooi en sfeervol. Mooi contrast tussen de kleurbanen alsof we door een vaalgewassen vlag naar de natuur kijken
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Winter offensief

          vooral een mooie zachtheid.. wat ik hier jammer vind is dat de boom veel concurrentie ondervind met de bomen in de achtergrond.. het mooiste zou zijn (in dit geval) als hij helemaal vrij zou staan..


          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Winter offensief

            ik vind hem prachtig ,vooral door de lagen met elk hun eigenheid aan kleuren ,

            Comment


            • #7
              Re: Winter offensief

              Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
              vooral een mooie zachtheid.. wat ik hier jammer vind is dat de boom veel concurrentie ondervind met de bomen in de achtergrond.. het mooiste zou zijn (in dit geval) als hij helemaal vrij zou staan..


              Rob,
              Snap ik wel, en ik vind het ook wel het mooiste, van die geïsoleerde eenzame boompjes... maar dit stukje heide wordt volledig omzoomd door bos, dus dat effect heb ik er niet in gekregen spijtig genoeg. Ben ook wat dichter gaan staan om de boom zelf te vergroten in groothoek formaat, maar dan wordt het een ander soort foto met minder laagjes... er volgen er nog enkele hoor de komende dagen
              Last edited by stevwout; 29 maart 2021, 11:18.
              de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
              Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

              Comment


              • #8
                Re: Winter offensief

                Mooi opgebouwde foto die ik wel kan smaken.
                Enkel over de kleurenband bovenaan twijfel ik

                Groetjes,
                Dirk

                Comment

                Working...
                X