Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aan de ene kant vind ik hem wel wat hebben, maar aan de andere kant weet ik het niet?
Is't wat?
Wel... ik vind de rechterkant met die koe, dat hekje en de watervogels wel wat hebben. De linkerkant vind ik niet echt een toevoeging, staat te ver, is niet zo interessant als de rexhterkant naar mijn gevoel.
Wel... ik vind de rechterkant met die koe, dat hekje en de watervogels wel wat hebben. De linkerkant vind ik niet echt een toevoeging, staat te ver, is niet zo interessant als de rexhterkant naar mijn gevoel.
Thanks..
ik vind de rechterkant ook het meest interessant... maar als ik de linkerkant eraf crop vind ik hem gek genoeg er niet mooier op worden.. dus ergens voegt het iets toe, maar aan de andere kant ook weer niet.. zonder die linker koe vind ik hem wel beter maar ga er geen koe afsjoppen..
wat een kleuren, heeeeel mooie silhouetten!! prachtig plaatje hoor. niet zoveel voorkeur voor mij, bovenkant stoort me niet echt...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment