Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Achter de waterval stond een pot met goud
Collapse
X
-
-
Re: Achter de waterval stond een pot met goud
Indrukwekkende schouwspel en heel mooi vastgelegd, met die kleine mensen erbij krijg je een indruk hoe groot het is..
Rob,
-
Dubbelklik de moeite waard.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtIndrukwekkende schouwspel en heel mooi vastgelegd, met die kleine mensen erbij krijg je een indruk hoe groot het is..
Comment
-
Ik wou dat ik daar nu ook weer stond ,niet voor de waterval maar voor de vulkaanuitbarsting die nu heel actueel is .
deze is wel één van de mooiste watervallen die gemakkelijk te bereiken zijn ,het interessante is dat je bij deze achter het watergordijn kan staan ,ook ik had een vroegere foto klaarstaan maar ik zal uit respect eerst de jouwe laten passeren
ik vind vooral mooi omdat je het weidse landschap laat zien ,wel een beetje spijtig van de lucht die toch wat aan de overbelichte kant is ,een blend was hier toch wel de oplossing geweest , goed dat je de mensen erbij hebt gelaten om de omvang in te schatten ,al moet ik zeggen ik was er in 2016 en 2020 en ik was verwonderd welk verschil er was kwa massatoerisme ,in 2016 was die nog veel mooier zonder al die aangelegde paadjes om er gemakkelijk te geraken .
Comment
-
Je hebt gelijk Patje. Prachtig land, was er in 2012 ook al en het aantal toeristen is op die tijd makkelijk vertienvoudigd. In die mate zelfs dat men bij mijn tweede reis bepaalde kwetsbare gebieden al had afgesloten voor bezoekers, waar ze in 2012 nog gratis en vrij te bezoeken waren. Op andere plekken (bvb Pingvellir) waren kilometerslange vlonderpaden aangelegd om de site te beschermen tegen bodemerosie. Slachtoffer van het succes...
Comment
-
-
Niet alleen het landschap met zijn interessante natuur is boeiend maar ook de mensen die daar in processie aanwezig zijn brengt een bedenkelijk verhaal in deze opname. Knap !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik ben het eens met Bopatje wat de lucht betreft, maar verder een prachtig beeldZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Ik heb een gevoel dat er meer uit te halen is in dit beeld.
Zoals voorgangers reeds beschrijven is het zonde van die lucht, maar ik mis ook wat detail in de schaduwen.
Nooit in Ijsland geweest, maar als ik ook hier weer zie hoe alles platgelopen wordt door 2-voeters is mijn
interesse veel minder geworden, of je kan deze locaties bezoeken terwijl ieder ligt te knorren bvb.
Groetjes,
Dirk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk berichtIk heb een gevoel dat er meer uit te halen is in dit beeld.
Zoals voorgangers reeds beschrijven is het zonde van die lucht, maar ik mis ook wat detail in de schaduwen.
Nooit in Ijsland geweest, maar als ik ook hier weer zie hoe alles platgelopen wordt door 2-voeters is mijn
interesse veel minder geworden, of je kan deze locaties bezoeken terwijl ieder ligt te knorren bvb.
Groetjes,
Dirk
Just saying.
Maar voor iemand die voor de eerste keer gaat begrijp ik die reactie wel : je hebt al genoeg je pluk aan de highlights alleen,en je komt dus automatisch terecht in het gejoel.
Comment
-
Het is inderdaad zo dat de meeste toeristen de golden circle doen, of de ringroad, en niet ver erbuiten komen. Daar zijn dan ook supermooie plekken, en het gevolg is dat het er steeds drukker wordt. Ik hoop maar dat ze die plekken goed kunnen beschermen. Maar daarnaast zijn er nog vele mooie, desolate gebieden. De westfjorden of de oostkust bvb. Ver weg. Het is dus onterecht om Ijsland te mijden omwille van de drukte. Dan moet je al naar Kamtsjatka ofzo uitwijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtHet is inderdaad zo dat de meeste toeristen de golden circle doen, of de ringroad, en niet ver erbuiten komen. Daar zijn dan ook supermooie plekken, en het gevolg is dat het er steeds drukker wordt. Ik hoop maar dat ze die plekken goed kunnen beschermen. Maar daarnaast zijn er nog vele mooie, desolate gebieden. De westfjorden of de oostkust bvb. Ver weg. Het is dus onterecht om Ijsland te mijden omwille van de drukte. Dan moet je al naar Kamtsjatka ofzo uitwijken
Comment
-
[QUOTE=opapol;4837138 Kamtsjaka lijkt me ook wel iets, samen met de Aleoeten [/QUOTE]
Kamtsjatska is naar het schijnt ook al niet meer wat het geweest isbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment