Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
En wellicht had een ander formaat de top hebben verdoken?
Voor mij goed want uw onderwerp staat er mooi op en dat bij heel mooi licht en die zware wolken op de achtergrond.
En wellicht had een ander formaat de top hebben verdoken?
Voor mij goed want uw onderwerp staat er mooi op en dat bij heel mooi licht en die zware wolken op de achtergrond.
Als het even kan kies ik altijd voor een landschapsformaat, maar hier stonden links en rechts meerdere bomen die ik er niet op wilde hebben want idd als ik de top erop wilde van deze berkenboom dan had ik links er rechts halve bomen in beeld dus ik heb hier voor de portretstand gekozen om niet teveel onnodige afleiding aan de zijkanten te hebben. Een mooie open heide met alleen 1 berkenboom ga ik niet vastleggen met een portretstand. Ik had natuurlijk toch nog een keuze maar de portretstand heeft het gewonnen..
Mooi geheel, met fijn licht. Om een meer ruimte gevoel te krijgen kan je er onderaan de helft van de heide afsnijden. Tussen onderzijde en stam. De boom is tenslotte je topic..
Comment