Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog van de grauwe dag aan 't Schulens
Collapse
X
-
-
Re: Nog van de grauwe dag aan 't Schulens
Prachtige sfeer en omzetting met een goede evenwichtige compo.
Het doorkijkje en de mooie sierlijke vormen van de rietpluimen maken het beeld nog mooier.
Rob,
-
aantrekkelijk, zowel wegens de verre andere oever als wegens de details op de voorgrond.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
mooi omgezet, maar voor mij toch wat veel wirwar aan de voorkantnikon coolpix s9100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtmooi omgezet, maar voor mij toch wat veel wirwar aan de voorkant
Maar in deze hoek van het meer staat tenminste nog wat vegetatie, hopelijk laten ze dat stukje ongemoeid. Voor de natuur dus liever de boom te dicht dan geen boom meer hé Eddybedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk was van ene kant tevreden met dat rechterdeel, die boom en dat riet hielden direct mijn blik vast, de linkse boom stond naar mijn goesting te dicht maar ik heb dan naar het voor mij best mogelijke compromis gezocht, dat open gat tussen boom en riet mocht wat groter geweest zijn.
Maar in deze hoek van het meer staat tenminste nog wat vegetatie, hopelijk laten ze dat stukje ongemoeid. Voor de natuur dus liever de boom te dicht dan geen boom meer hé Eddynikon coolpix s9100
Comment
-
Een mooi beeld met mooie omzetting voor mij toch geslaagd hoorZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
Comment