dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wrakhout + update
Collapse
X
-
-
Re: Wrakhout
ik kan er niks anders van maken... maar ook dit is weer een schitterende/rustgevende plaat...
Helemaal links aan de horizon (dat kleine stipje) is dat een schip o.i.d.? is niet storend hoor maar je wordt er wel nieuwsgierig van..
Rob,
-
knap maar persoonlijk zou ik dat kleine stukje hout aan de voorkant weghalen... just my 2 cts.nikon coolpix s9100
Comment
-
Is inderdaad een mooie rustgevende foto.
Ik zou ook dat voorste stukje hout weg doen. Doet me wat denken aan een vuile duim waar ze de foto vastgenomen hebben. Mag er voor mij afgecropt worden om iets meer panorama formaat te krijgen.
Comment
-
-
Heerlijk beeld!! LE is een meerwaarde en de grote versie is subliem! Dat stukje helemaal onderaan mag voor mij ook nog weg om de rust die het beeld nu al uitstraalt nog beter te maken.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk berichtknap maar persoonlijk zou ik dat kleine stukje hout aan de voorkant weghalen... just my 2 cts.
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtik kan er niks anders van maken... maar ook dit is weer een schitterende/rustgevende plaat...
Helemaal links aan de horizon (dat kleine stipje) is dat een schip o.i.d.? is niet storend hoor maar je wordt er wel nieuwsgierig van..
Rob,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtupdate geplaatst
is een kleine vuurtoren/lichtbaken die in het water staat
mvgnikon coolpix s9100
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarGe Bekijk berichtDe originele heb ik gemist maar deze up is zeer knap, ook met de LE!
Inderdaad een aangename rustgevende plaat, waar ik met graagte naar kijk...
grt
Gerrit
Comment
-
Ben niet zo voor 'bevroren' vlakke zeeën in de realiteit, wél in de abstracte vormgeving dan is de foto een knap product. Dat stukje hout kan voor mij gerust in beeld omdat ik rekening hou met het dieptezicht, maar zoals al dikwijls gezegd : Iedereen kijkt anders - op zijn manier !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment