Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Licht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Licht

    ? opkomend licht aan het eind van de tunnel, of ...



    ? verdwijnend licht aan het begin van de tunnel ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

  • #2
    Re: Licht

    heel mooi die wolkenlucht
    eentje van dit WE ?

    Comment


    • #3
      Re: Licht

      Heel mooi licht en lucht + een knappe compo
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Licht

        Mooi en bijna een Bijbels plaatje.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Licht

          een heel mooi zacht plaatje..

          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Licht

            Wie graag een matte foto ziet zal deze wel mooi zijn, maar eerlijk gezegd is deze mij ding niet, ik bedoel de bewerking dan want je compositie is wel erg goed.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Licht

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Wie graag een matte foto ziet zal deze wel mooi zijn, maar eerlijk gezegd is deze mij ding niet, ik bedoel de bewerking dan want je compositie is wel erg goed.
              bedankt voor je opmerking hieromtrent. Enige verduidelijking bij dit beeld :
              - als men naar de beschikbare exifdata kijkt, merkt men dat dit een smartphonefoto is. Met alle beperkingen van dien : nergens controle over en bij niet-helder weer gaat de kwaliteit snel omlaag.
              - ik toonde het beeld meer om de sfeer en de filosofische bedenking dan omwille van een kwalitatief hoogstaand kunstwerk. Wat de compo betreft, moet je dus eerder de natuur feliciteren. Dat was ook waarom ik er naar bleef kijken en mijmeren.
              - what you see is what I got : zo kwam het beeld uit de smartphone, zonder (na)bewerking van mij.

              Sorry, maar ik heb doelbewust die info achtergehouden om de meningen hier alle vrijheid te geven. Ik denk dat we hier zo het meest uit leren. Dank allen.
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: Licht

                Heel fijne en gevoelige plaat waar het weerfenomeen een belangrijke rol in vertolkt, dàt heeft de maker goed gezien en het is aan de kijker om de foto te lezen wat we allemaal op verschillende manieren doen. Voor de ene is het en voor de andere Hoe en met wat een foto tot stand komt is van geen primair belang maar kan wel interessant zijn voor sommigen, beide kanten (of kampen) verdienen dus respect. Voor mij dus een verhalende foto waar licht en diepte mooi samengaan. Het is geen "must" doch één persoon in dit totaal beeld had naar mijn gevoel een sterker emotioneel beeld geweest.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Licht

                  Schitterend licht en wolkenlucht had je daar he, maar zonde
                  dat de kwaliteit ondermaats is. Het beeld is vlekkerig en begrijpelijk als ik je uitleg lees hoe deze tot
                  stand is gekomen.
                  Thx om deze waarneming te delen.

                  Groetjes,
                  Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Licht

                    Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                    bedankt voor je opmerking hieromtrent. Enige verduidelijking bij dit beeld :
                    - als men naar de beschikbare exifdata kijkt, merkt men dat dit een smartphonefoto is. Met alle beperkingen van dien : nergens controle over en bij niet-helder weer gaat de kwaliteit snel omlaag.
                    - ik toonde het beeld meer om de sfeer en de filosofische bedenking dan omwille van een kwalitatief hoogstaand kunstwerk. Wat de compo betreft, moet je dus eerder de natuur feliciteren. Dat was ook waarom ik er naar bleef kijken en mijmeren.
                    - what you see is what I got : zo kwam het beeld uit de smartphone, zonder (na)bewerking van mij.

                    Sorry, maar ik heb doelbewust die info achtergehouden om de meningen hier alle vrijheid te geven. Ik denk dat we hier zo het meest uit leren. Dank allen.
                    Cor, vind het alleszins een schilderachtig tafereel!
                    BD0681BE -
                    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                    Comment


                    • #11
                      Re: Licht

                      Dat licht, die dreigende wolken. Mooi!

                      Comment

                      Working...
                      X