Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eenzaam boompje
Collapse
X
-
-
-
Re: Eenzaam boompje
Een mooie lijn naar het boompje...
het groen had van mij qua kleur wel een aantal tandjes minder gemogen...
Rob,
-
De compo zit wel goed, maar naar mijn gevoel iets teveel verscherpt en volg Rob met het groen !
Comment
-
Door de hier toegepaste nabewerking, is het een beetje een rommelig geheel geworden.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Helemaal eens met mijn voorgangers !
Qua compo was het ook beter geweest een aantal stappen naar rechts te gaan
Dan kon je die haast rechte groene lijn (pad of beekje) als inleidende lijn richting boompje genomen hebben, dat was leuker geweest dan die partij groen vooraan dwars in beeldbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Wat is hier verkeerd gelopen?
Er is niks scherp te zien, teveel aan het schuiverke structuur getrokken of zo?
Kleuren zijn ook totaal fout.
En nochtans is uw compositie erg fraai, dus weet je waar je mee bezig bent, maar die bewerking verwonderd mij wel.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
het idee vind ik heel goed, maar de uitvoering is niet helemaal mijn ding... groen is zoals gezegd veel te gesatureerd en de grond lijkt me veel te contrastrijk afgewerkt...
eerlijk gezegd, enkele jaren geleden bewerkte ik mn fotos ook allemaal met heel veel contrast omdat dat lekker "scherp" oogde, maar na heeeeeeeeeel veel kijken naar fotos die me ECHT bevielen, is mn frank gevallen dat zachte bewerkingen het vaak veel beter doen, zeker in landschapsfotografie (bv. minder in architectuur of zo)
en sindsdien hoed ik mezelf er altijd voor niet te contrastrijk te gaan, wat me nu veel vaker bevalt...
ik denk dat er met deze foto nog heel veel in zit, maar misschien even terug van 0 starten met de bewerking....de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment