Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eilandje > Havenhuis

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Eilandje > Havenhuis

een zicht van het Havenhuis dat me nog niet eerder zelf was opgevallen, rechttoe rechtaan.
    de specifieke vorm komt wat minder tot uiting, maar de windmolens maakten het wat mij betreft ruimschoots goed!

een klik brengt je naar de grotere versie

alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
    Last edited by stevwout; 8 maart 2021, 17:01.
    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Re: Eilandje > Havenhuis

mooi beeld ,ik vind ook dat je (toevallig) een mooi evenwicht hebt in de foto door de 2 inleidende zijkanten vooraan de foto waardoor je een soort symmetrie bekomt ,met toevallig bedoel ik gelukkig dat die boten daar lagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      mooi beeld ,ik vind ook dat je (toevallig) een mooi evenwicht hebt in de foto door de 2 inleidende zijkanten vooraan de foto waardoor je een soort symmetrie bekomt ,met toevallig bedoel ik gelukkig dat die boten daar lagen
      Die boten waren wel door mij besteld he, voor de foto ����. Nee grapje natuurlijk, klopt dat de zijkanten mooi als leidende lijnen naar het onderwerp.... maar dat geluk heb je in landschapsfotografie altijd nodig he, denk maar aan het weer en het natuurlijke licht.... de positie van de vogels vond ik achteraf trouwens ook heel gelukkig in deze foto, mooi verdeeld over de foto
      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Dat rommelig toch mooi kan zijn.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Mooi hoor... ook met die meeuwen..

Rob,

Comment

Je wordt zo de foto ingezogen, en dan zie je ineens de grote wanorde van allerhande elementen.
            Ook dat levert een mooie vastgelegde waarneming op hoe wij mens een chaos creëren met elk zijn eigen belangen.

Groetjes,
            Dirk

Comment

Mooie view, kan het zijn dat het beeld wat naar rechts afhelt
              Groeten Andre

Comment

Een gans ander beeld dan wat ik bij de titel verwachtte ...
                En juist daarom heel leuk met die voor mij overwachtte drukte
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                  Je wordt zo de foto ingezogen, en dan zie je ineens de grote wanorde van allerhande elementen.
                  Ook dat levert een mooie vastgelegde waarneming op hoe wij mens een chaos creëren met elk zijn eigen belangen.

Groetjes,
                  Dirk
                  Ik kan het niet beter verwoorden!! De kleuren vind ik heerlijk. Mooi ook door de donkere onder- en bovenrand.
                  www.erikthomas.be

Comment

Opname waar veel in gebeurt, maar ik kan hier toch een zekere rust in vinden. Het blauwzweem in de opname is hier goed uitgekozen en brengt de juiste sfeer. Boeiend beeld
                    Jochenvde Photography
                    Flickr

Comment

Working...
                    X