Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
grote versie is de moeite waard ,mooie details en scherpte ,ook de belichting is knap , alleen bovenaan mocht wat meer ruimte zijn zodat de bomen loskomen
grote versie is de moeite waard ,mooie details en scherpte ,ook de belichting is knap , alleen bovenaan mocht wat meer ruimte zijn zodat de bomen loskomen
Klopt , maar België is zo klein en ik kon niet meer achteruit en hoger richten dan sneed ik de plas met het zonlicht in twee
Zeer mooi, bovenaan een tikkeltje extra zodat het daar niet een beetje lijkt op "net niet", ik ga gewoonlijk zelf voor helemaal en zoniet dan voor zeer duidelijk bewust afgeknipt
Comment