Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The sky is the limit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] The sky is the limit

Genomen gisteren tijdens de Hazendalwandeling in Groenendaal (Hoeilaart).
    Genomen met de smartphone. Was wel wat worstelen met het 16x9 formaat. Ik heb het in de bewerking ook niet willen bijsnijden. Alle comments van harte welkom.

.

.
    Last edited by HenLo; 21 februari 2021, 10:21.

Re: The sky is the limit

Drukke opname, je weet niet goed waar je je aandacht eerst moet vestigen. Doch wel een mooi geheel, juist van kleur en goed belicht
    Jochenvde Photography
    Flickr

Comment

Toch grappig eigenlijk dat elke fotograaf zo een opname moet maken in een bos, het is iets waar we niet aan voorbij kunnen
      In ieder geval goede uitvoering, maar door het formaat zou ik, denk ik, opteren op 'm een kwartslag naar rechts te draaien
      Kwalitatief zeker geen slechte opname als je rekening houd met het feit dat deze met een phone gemaakt is

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        ..... opteren op 'm een kwartslag naar rechts te draaien
        Inderdaad.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik heb hem eens binnengehaald en een kwartslag naar rechts gedraaid ,die ene stam komt mooi uit de rechtse hoek dan maar twijfel over die 2 die nu onderaan staan die dan wat raar uit links komen . Als je hem zou draaien zou ik er meteen een 2/3 formaat van maken en links een stukje afdoen , volgens mij beter dan het smal formaat

Comment

Bedankt voor de fijne commentaren. Even aangepast (zie boven) kwart draai naar rechts en dan ook horizontaal geflipt om de dikste stam links te laten vertrekken ipv rechts.
            Last edited by HenLo; 21 februari 2021, 10:26.

Comment

moet toegeven ,kijkt veel beter ,mooie up

Comment

Mooie update, kijkt idd beter...

Rob,

Comment

Het origine beeld komt te chaotisch over voor mij. Ik vind er geen rust in.
                  Op dat vlak is je update veel beter en vind ik sneller rust.

Groetjes,
                  Dirk

Comment

dit soort opnames moet het wat mij betreft van hun diept hebben, alle stammen die in dezelfde richting wijzen richting de lucht, en dat mis ik een beetje... kwestie van de juiste bomen te localiseren, en goed breed te gaan met het beeld om goed wat stammen mee te hebben.
                    qua beloichting en kleuren wel mooi onder controle!
                    de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                    Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Working...
                    X