Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Brugge

Soms moet je veel geduld hebben om de foto te maken die je wilt ,ik was er al van in de namiddag ,maar het licht was er niet ,tegen de avond spraken ze van regen ,dan besloot ik te wachten tot het donker was en er regen viel die de kasseien zouden doen glanzen , het was volgens mij het wachten waard ,al voelde ik de koude goed door mijn kleren
    Bouk de sterretjes kon ik niet vermijden als je met een gesloten diafragma werkt om alles scherp te krijgen en daarbij ook nog door de regen

grote versie graag met extra klik

dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 8 februari 2021, 10:33.

Re: Brugge

prachtige sfeer en z/w omzetting... Het was zeker het wachten waard, heel mooi ook dat de kasseien glanzen, dat zijn nou net die extra elementen in een foto..

Rob,

Comment

Heel mooi. Wat zou je ervan denken om de foto rechts te laten beginnen aan de regenpijp? Dus het stuk witte gevel eraf.

Comment

Mooie sfeer dat zich perfect leent tot ZW/W! Leuk hoe je hebt kunnen uitvoeren wat je in je hoofd had!
        www.erikthomas.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
          Heel mooi. Wat zou je ervan denken om de foto rechts te laten beginnen aan de regenpijp? Dus het stuk witte gevel eraf.
          Ik heb deze crop uitgeprobeerd, maar ben ervan teruggekeerd daar ik dan teveel inleiding verloor. Dan heb ik uiteindelijk toch voor deze optie gekozen, maar ik apprecieer jou meedenken [emoji6][emoji4]

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Comment

Prachtig sfeerbeeld van de lege nachtelijke straten met die natte kasseien!

Comment

Knap hoor, De leibomen leiden ons dat mooie straatje in, prima compo, goed belicht en de natte straatkeien zijn een dikke plus voor dt soort werk !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Heel mooi omgezet deze opname Patrick, en het wachten op de regen is de moeite waard geweest
                Knappe opname met een mooi gekozen compo

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Mooie en sfeervolle opname en de stervormig valt hier nog wel mee.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel leuk om je bezig te zien in zwartwit Prima sfeer in de foto en goede diepte. Voor mij is deze foto "af" !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

dank voor de fijne reacties

Comment

Een mooie hoor en de natte kinderkopjes maken het af
                        Zo veel mensen, zoveel meningen
                        Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                          Een mooie hoor en de natte kinderkopjes maken het af
                          Francine ook nog dank voor jou reactie

Comment

Schitterende locatie en net op het juiste moment vastgelegd.
                            Die natte kinderkopjes zijn een grote meerwaarde in de foto.
                            Een heel mooie zwart-wit omzetting laat je hier zijn.

Mijn eerste gedacht was ook om aan de rechterzijde er een stukje af te halen, maar je toelichting hierbij kan ik volgen.

groetjes,
                            Dirk

Comment

Working...
                            X