Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Re: Meerdaalwoud, een wandelparadijs in Covid-tijden
heel mooi vooral het licht op de voorgrond vind ik heel geslaagd , mooie sfeervolle foto nu doet iedereen mij kijken naar dat rood vlekje ,anders had ik waarschijnlijk mijn aandacht niet op gezet
heel mooi vooral het licht op de voorgrond vind ik heel geslaagd , mooie sfeervolle foto nu doet iedereen mij kijken naar dat rood vlekje ,anders had ik waarschijnlijk mijn aandacht niet op gezet
Ik heb dat rode bordje met een wandelaanduiding weggehaald, nu gaat iedereen daar wel verdwalen hé
Update komt wat mij betreft mooier en rustiger over... nu gaat alle aandacht naar de romantische silhouetten.... Dat rode was echt het eerste wat ik zag en mijn oog op viel, pas daarna de rest, komt wellicht door mijn macro-ogen die altijd de afwijking zien.. Komt vaak van pas want ik zie enorm snel insecten in een struik..
Origineel laten staan nu slaan de meeste comments nergens op....?
grt,bouk.
Neen Bouk, Ik heb zelf het commentaar gegeven dat ik dat verwijderd heb, een beetje logica:
1: wezenlijk is er verder niets veranderd aan het beeld
2 : als de voorgaande commentaren gelezen worden dan zal mijn verklarende commentaar dienaangaande OOK gelezen worden.
3 dat is een soort ingreep waar anderen niks kunnen uit leren !
Je hebt dikwijls gelijk wat updates betreft maar voor mij zeker niet in dit geval.
Gaat het in dit forum over foto's of gaat het hier over tekst ?
Comment