Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nog eentje van Antwerpen in de sneeuw, dit keer bleef hij beter liggen dan op de grote markt...
andere bewerking, beetje softer....
alle reacties welkom, alvast bedankt voor het kijken!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
verrast. Wanneer ik wat langer kijk, komen er nog verrassender elementen naar voor waardoor de bewondering groeit.
prachtige bewerking. Echt waar.
enkel vind ik dat het rad wat lijkt om te vallen.
verrast. Wanneer ik wat langer kijk, komen er nog verrassender elementen naar voor waardoor de bewondering groeit.
prachtige bewerking. Echt waar.
enkel vind ik dat het rad wat lijkt om te vallen.
Ik begrijp je opmerking ivm omvallen, ik denk dat het is door de daken die een.schuine rand vormen, waardoor het rad wat lijkt te rollen... ook het bankje op de voorgrond met schuine rugleuning helpt niet echt... maar ik heb de foto recht gezet op de palen links, dus lijkt me wel recht...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
ik ben fan , normaal hou ik niet zo van extreme bewerkingen ,maar hier vind ik het heel mooi gedaan ,het heeft bijna een onwerkelijk sprookjesachtig gevoel , het rad lijkt mij ook uit balans miss toch eens proberen selectief deze wat te rechten voor het oog .maar knap gedaan
Misschien een tip : Als ik een dergelijke opname maak van iets dat vrij hoog is om uiteindelijk vierkant uit te snijden dan ga ik dat gewoonlijk in portretstand doen en de camera mooi horizontaal houden zonder rekening te houden met het stuk voorgrond dat toch zal wegvallen.
Het is beter vervormingen trachten te voorkomen dan ze achteraf te moeten wegwerken
Misschien een tip : Als ik een dergelijke opname maak van iets dat vrij hoog is om uiteindelijk vierkant uit te snijden dan ga ik dat gewoonlijk in portretstand doen en de camera mooi horizontaal houden zonder rekening te houden met het stuk voorgrond dat toch zal wegvallen.
Het is beter vervormingen trachten te voorkomen dan ze achteraf te moeten wegwerken
Was een portret foto hoor... maar ik ga nog eens aan de setting morrelen, is een 29 mm, misschien kan ik de foto nog wat naar voor kantelen
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment