Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De gouden sfeer zit er prachtig in....
De foto straalt ook een mooie rust uit ondanks de vele takken rechts, dat is best paradoxaal, maar ik denk dat dit komt door het mooie zachte licht en kleuren.
Ik had overigens ook wel nieuwsgierig geweest als je een stukje naar voren had gelopen net iets voor die kleine boompjes helemaal rechts, (zodat je net iets minder takken had), maar zoals gezegd, nu ook een prachtige plaat.
De gouden sfeer zit er prachtig in....
De foto straalt ook een mooie rust uit ondanks de vele takken rechts, dat is best paradoxaal, maar ik denk dat dit komt door het mooie zachte licht en kleuren.
Ik had overigens ook wel nieuwsgierig geweest als je een stukje naar voren had gelopen net iets voor die kleine boompjes helemaal rechts, (zodat je net iets minder takken had), maar zoals gezegd, nu ook een prachtige plaat.
Rob,
Kan je begrijpen Rob maar dergelijke maneuvers zijn niet altijd mogelijk, heb ook andere uitsnede geprobeerd doch terug naar deze presentatie gekomen. Meestal zoek en probeer ik wat uit tot ik een goed gevoel krijg !
Kan je begrijpen Rob maar dergelijke maneuvers zijn niet altijd mogelijk, heb ook andere uitsnede geprobeerd doch terug naar deze presentatie gekomen. Meestal zoek en probeer ik wat uit tot ik een goed gevoel krijg !
Okey... bedankt voor je uitleg.... toch straalt er een mooie rust vanuit..
Heerlijk sfeertje en dan met dat uitzicht van achter 't venster genieten met een goed tasje koffie
De kleuren zorgen hier wel voor een zacht en fraai accentje !
Comment