Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
prachtig beeld het formaat spreekt mij iets minder aan maar dat ligt aan mij ik hou nl van het 2/3 formaat en alleen panoformaat als het een echte pano is van meerdere foto's ,maar doet zeker niets af hier van de sfeer in de foto
Prachtig momentje goed vastgelegd. Het formaat vind ik ook iets minder. Indien mogelijk aan de bovenkant minder croppen zodat je meer lucht hebt. Zeker aan de zijkanten niets afknippen!
Zeker een heel fijne sfeerplaat.
Misschien is het een optie om wat aan de linkerkant, af te snijden. Vooral omdat het licht min of meer naar rechts uitwaaierd.
Ook al omdat het kerkje erg statisch in het midden staat.
Het heeft wel wat - en de kerk in 't midden, 't is een gezegde, en toch vermijden wij dat. Het is anders, maar voor mij kan't.
Het kan vooral omdat er evenwicht is tussen de 2 kanten - denk dat licht van de ondergaande zon wat weg, en dan wordt dit niet veel.
Je hebt goed met alle elementen gespeeld, en dat maakt het voor mij een geslaagd beeld. Een wat afwijkend formaat - maar ik hou er wel van als mensen buiten de lijntjes kleuren.
We moeten eigenlijk kijken naar dit beeld alsof het op canvas in't groot is afgedrukt - dan zal het pas echt tot z'n recht komen.
Comment