Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weten wij dus niet meer waarom..?
Misschien bij een update het origineel laten staan..
Vind het een prachtige opname.
grt,bouk.
normaal zou ik dit doen Bouk en dit weet je wel ,maar het ging hier om zo'n klein dingetje aan de rand van het kader en even wit als de sneeuw dat ik het zelf niet had opgemerkt ,maar natuurlijk als er één iemand er naar verwijst wordt het door iedereen aangewezen, en de up is eigenlijk geen echte meerwaarde
Heel mooie sfeer sneeuwfoto.
Ik zou die horizontale lijn ook nog weghalen helemaal links tegen het kader even boven het maaiveld.
Alle lijnen lopen bijna verticaal, en ineens een horizontale.
Net geen sneeuwvlokje voor het oog, net op tijd afgedrukt.
Schitterend Patrick. Vooral op de manier hoe je de vallende sneeuw hebt vastgelegd.
Fijn dat jij de exif er nog bij laat staan. Ik heb er iig mijn lering uit getrokken.
Ik had net ook een sneeuwfoto op de startlijn staan, in het vertrek ben ik dus geklopt en verhuis hem terug in de wachtkamer. Toch de moeite en sfeervol om dergelijke foto's te (kunnen) realiseren, mooi !
Ik had net ook een sneeuwfoto op de startlijn staan, in het vertrek ben ik dus geklopt en verhuis hem terug in de wachtkamer. Toch de moeite en sfeervol om dergelijke foto's te (kunnen) realiseren, mooi !
laat hem maar komen Raymond ,het is de tijd van het jaar nu
Comment