Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prachtplaat: Met een fraai vergezicht en z/w omzetting. Ook de compositie is mooi gekozen met de nadruk op het weidse gebied en ook een mooie bomenrij aan de onderkant dat geeft een mooi contrast in de foto..
De paraglider is de kerst op de taart om het gevoel van vrijheid te benadrukken.
Zou inderdaad een geweldige foto kunnen geweest zijn, maar ik heb eerst wat moeten zoeken wat het onderwerp nu eigenlijk was. Voor mij steekt de glider iets te weinig af tegen de achtergrond. Maar compositie en idee is erg goed!
Prachtig weids vergezicht. De maker zal het ongetwijfeld zo bedoeld hebben maar iets aan de onderzijde snijden in het zwart van de bomen komt de titel zeer ten goede
goede overweging deze om te zetten in zw , ik vind het een heel apart beeld waar ik wat langer blijf naar kijken omdat er zoveel te zien is ,de zwever viel mij iets later op .
Comment