Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

golden curves

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] golden curves

Nog eentje van Cape Reinga. De kleuren van de ondergaande zon toverden deze geulen om in een gouden stroom naar zee. Ik koos ervoor om hier de lucht en ondergaande zon niet bij te nemen om alle aandacht naar deze "goudstroom" te behouden.

NEW ZEALAND_0337 by Raf Strobbe, on Flickr

Op aanvraag: eentje met meer zee en lucht erbij:
    golden curves by Raf Strobbe, on Flickr

Bedankt voor het kijken en uw reacties,

Raf.
    Last edited by muesli; 28 december 2020, 20:55.

Re: golden curves

De gouden Curve is prachtig maar ik denk dat als je deze optimaal tot zijn recht wilt laten komen je het bovenste stukje blauw en vogels er ook nog af kunt snijden.
    http://www.smuttynose.nl

Comment

Ik ga altijd om mijn gevoel af als ik een foto zie.. de goudstroom is prachtig.. zonder meer
      Maar ik merk (uiteraard strikt persoonlijk) dat ik na het volgen van de mooie gouden stroom ik aan het einde behoefte heb aan een vergezicht.. alsof ik aan het einde van de stroom de vrijheid tegemoet wil gaan, nu eindigt de stroom in een smal reepje zee, dat vind ik ietwat jammer.. Nu is het eerder een abstracte foto geworden. Het is een beetje alsof je een doodlopende weg in loopt.. dat gevoel..

Maar los van mijn gevoel, de gouden stroom is heel mooi, je zou er bijna een ring van willen maken... Wel heel knap gezien en vastgelegd..

Rob,
      Last edited by natuurfreak; 28 december 2020, 17:47.

Comment

Ik zou ook iets meer van de bovenkant willen zien. Nu lijkt het of de stroom is samengedrukt.

Comment

Een foto in "oordeel" plaatsen heeft dus het voordeel dat je er nadien nog kunt bijplaatsen.
          Sommigen hadden toch graag wat meer zee en lucht erbij. Ik vond er eentje van die plaats met de zon erbij en een voorbijganger met zijn ATV. Deze foto's en de vorige (Cape Reinga) zijn genomen op dezelfde plaats maar op een andere dag.
          grts,
          Raf.

Comment

de eerste houden en zoals Olivette suggereerde dat bovenste stukje er af. Bij de tweede stoort die quad me omdat die met teveel aandacht gaat lopen. Beter zou die net de foto binnen rijden.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Persoonlijk spreekt mij de foto met meer zee en lucht erbij veel meer aan.. twijfel of de motor een meerwaarde is maar als ik zou mogen kiezen welke bij mij aan de muur mag hangen dan wordt het degene met meer zee en lucht, je update dus.. ik vind hem mooi..

Rob,

Comment

De gouden stroom is echt schitterend opgemerkt, en gefotografeerd.
                Heb je de onderste ook misschien zonder quad ?
                In showcase mag je ook een update maken hoor.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooi en ga voor de tweede opname.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik hou het liever op één foto. Eerste zou ik opteren voor zwartwit. De tweede is intrigerend door z'n actie in het geheel.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

ik blijf bij je eerste maar had daar ook wat lucht bijgedaan ,de tweede spreekt mij minder aan daar de curve onderbroken en de quad het geheel verstoord ,ik zou zeggen de eerste met de lucht van de tweede

Comment

2 x mooi !
                        De onderste doet mij door die quad een beetje denken aan een gouden race circuit
                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Bedankt iedereen voor de reacties.
                          Ik heb het eens nagekeken en spijtig genoeg vond ik er geen zonder die quad en met de zee en zonsondergang erbij.
                          grts,
                          Raf.

Comment

Working...
                          X