Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
ik vind het een mooie foto met vooral een mooie compo ,de mistige toestand maakt alles wat mysterieus ,ik twijfel wel of de omzetting hier een meerwaarde heeft ,ik vraag mij af of de kleurversie ook mooi of miss nog mooier overkomt ?
mooie lijnen in deze foto, alles leidt naar de watreval die het onderwerp van de foto is!! mooie zacht omzetting ook
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
goede opnameplaats, de waterloop wordt goed gevolgd met de waterval waar het moet. Ik weet zo niet of kleur beter zou zijn. Ik vermoed er nog verschillende kleuren in en dan zou de structuur toch wat verloren gaan.
Enkel de lucht (centraal boven) baart me zorgen : er lijkt een paarse zweem te hangen, althans op mijn scherm, maar dat is wel gekalibreerd.
Oeps, ik verwachtte een wilde skiplaat
Maar dit is ook ferm bergaf en dat staat goed in beeld zo !
Wees toch maar voorzichtig in dergelijke omgevingen want het ziet er daar nogal "gelettig" uit
Graag wil jullie bedanken voor het schrijven, altijd interessant hoe mensen kijken en denken ! Zou in kleur kunnen, uiteraard, maar ben een fan voor zwartwit en deze discipline pas ik niet 'zomaar' toe als omzetting. Laat een opname enkel in kleur als kleur een belangrijk onderdeel is in het uitgebeelde. Over naar de volgende ...
De afdaling heel mooi weergegeven, de lucht vind ik minder.
Ik vind het een mooie, maar volg bommasien wel mbt de lucht. Die lichte vlek trekt alle aandacht. Ik zou durven croppen boven de horizon. Verder mooie omzetting, ziet er behoorlijk glibberig uit ....
De afdaling heel mooi weergegeven, de lucht vind ik minder.
Is hier sprake van lucht Sien ? Het is natte nevel tussen bomen en rotsen door het vallende water ! En dat geeft sfeer, daarom zo uitgebeeld.
Iedereen bedankt voor de fijne reacties.
Comment