Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Compositie bevalt me, het groene lijntje langs de bomen kan ik niet plaatsen.
die groene en paarse lijntjes zijn CA (chromatisch abberatie,) ,is met 1 klik gemakkelijk te verhelpen in camera RAW of zelfs in PS onder lenscorrectie , kleurafwijking ,lukt het niet direct kan je ook handmatig bijsturen
vind hem niet mis Freddy maar toch één van je mindere ,ik mis iets maar kan het niet onder woorden brengen
Leuk, maar het mist de finesse van een minimalistische foto. Wat denkelijk de bedoeling was ?
Lucht donkerder gemaakt ? Dat is niet verboden en strafbaar ,maar moet wel onzichtbaar zijn.
Dank u wel voor de eerlijke en leerrijke commentaren...., nu eigenlijk heb ik deze foto terug uit de
prullenbak gevist ...ik vond het iets hebben ... kan het moeilijk aan het papier toevertrouwd krijgen...
En wil toch een update plaatsen, per slot van rekening kun je er maar bij bijleren natuurlijk , thx...
@bouk : het was duidelijk de bedoeling om iets te missen...., dus opzet geslaagd...
@Andrevl : ondertussen door bopatje verduidelijkt...
@bopatje ; heb het onder ps gedaan de paarse en groene volledig naar links getrokken, maar lijkt nog niet gans geslaagd of toch ?
@Johan1956 : minimalisme was idd de bedoeling, had de lucht donkerder gemaakt met de dodge en burn tools...heb het in de update met een
laagmasker en penseel gedaan...
bomen heel mooi als kader gebruikt, en volstaan wat mij betreft als "onderwerp", maar dat is goesting he...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment