Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onherbergzaam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Onherbergzaam

wow..je hebt blijkbaar je allerbeste platen voor het einde van het jaar bewaart ...
    Knap hoe die bergruggen hun ruigte vrijgeven....machtig beeld ...en moeilijk....om een goede wittint te hebben...

Groetjes
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      Als je goed kijkt op de grote versie zal je ze vinden [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
      Sorry bopatje, heb al drie vergrootglazen op de foto versleten en geen voetsporen te vinden ook al zijn mijn ogen door de jaren getraind maar ook versleten. Dit is uiteraard geen "must" want de foto is knap. En wat 'de mens' in beeld betreft, deze geeft altijd een extra dimensie aan het verhaal dus ik ben er grote voorstander van en soms vond ik het spijtig dat er geen levende ziel in de omgeving aanwezig was !!!
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Mooi hoor, prima compo en licht !
        En zo komt die gast dan toch nog op BD terecht
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

De grote versie is zalig, ik kan er mij in verliezen... de man in de rode vest geeft de grootsheid weer... wish I was there...
          https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Sorry bopatje, heb al drie vergrootglazen op de foto versleten en geen voetsporen te vinden ook al zijn mijn ogen door de jaren getraind maar ook versleten. Dit is uiteraard geen "must" want de foto is knap. En wat 'de mens' in beeld betreft, deze geeft altijd een extra dimensie aan het verhaal dus ik ben er grote voorstander van en soms vond ik het spijtig dat er geen levende ziel in de omgeving aanwezig was !!!
            kijk eens in de andere richting Raymond de voetstappen lopen de andere richting uit ,hij kwam van de andere kant

Comment

supermooi deze de wereld in al haar grootsheid en het nietige wezentje dat de mens is, knap
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

Comment

volg mijn voorgangers .... met of zonder ventje is het een prachtplaat ... aan de andere kant ... met het "ventje" toont de plaats de enorme omvang van het geheel ...
                [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

Comment

fantastische plaat, om naar te BLIJVEN kijken
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

dank voor de fijne reacties

Comment

wederom een zalige foto!

Comment

Working...
                      X