Nog eentje van een wandeling in Meerdaalwoud
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Toen moest de herfst eigenlijk nog beginnen
Collapse
X
-
-
Re: Toen moest de herfst eigenlijk nog beginnen
Schitterende plaat... die stralen/sfeer en helderheid die deze foto uitstraalt is top... dit is een foto voor aan de muur!
Rob,
-
-
topplaat ,die stralen zijn prachtig ik ben ook een paar keer het bos ingegaan om zoiets te vangen ,maar telkens was het verloren moeite ,allee verloren is het nooit met een camera bij de hand
Comment
-
-
Spectaculair, en bakken sfeer met die stralen.
Comment
-
Mooi maar zou de boom rechts als kader gebruiken.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMooi maar zou de boom rechts als kader gebruiken.
grt,bouk.
Schitterend beeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk berichtZou hem zelfs helemaal weglaten. Trekt nu iets te veel de aandacht vind ik.
Schitterend beeld.
Boom helemaal weg en vierkant met de zon even ver van de zijkanten verwijderd was een mogelijkheid die ik nog wel zag zitten maar ik ben gevoelsmatig hierbij geblevenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
prachtige opname Frans, als je dit mag waarnemen en je fototoestel in aanslag...knap...
Groetjes
Freddy
Comment
-
En nu is de herfst gedaan, maar blijft deze prachtige foto over ;-)
Comment
-
fantastische stralen, heerlijkg gepakt, toppertje!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment