Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik zou wel willen weten wat je met deze foto probeert te vertellen?
Is het kunstzinnig bedoelt?
Is het realistisch bedoelt?
Toch wel benieuwd naar jouw invalshoek voordat ik een juiste invalshoek heb om er een goed oordeel over te geven? De foto heeft overigens zeker wel wat hoor..
Maar gezien je titel ben ik benieuwd naar het verhaal, de woorden die er door je heen gingen toen je de foto plaatste? Een beeld zegt meer dan 1000 woorden dat is waar..
Overigens is mijn vraag niet negatief bedoelt hoor.. is gewoon nieuwsgierigheid, dat roept de foto wel op, dus wat dat betreft is hij zeker geslaagd..
als ik puur vanuit de technische invalshoek naar de foto kijk oogt de foto wel wat onscherp.. de compo vind ik prima... lucht oogt wat vlekkerig, lijkt wel houtskool.. maar qua sfeer/ietwat somber (positief bedoelt) vind ik de foto zeker wel aanspreken, maar dan wel (althans voor mij) zou hij wat scherper mogen...
als ik puur vanuit de technische invalshoek naar de foto kijk oogt de foto wel wat onscherp.. de compo vind ik prima... lucht oogt wat vlekkerig, lijkt wel houtskool.. maar qua sfeer/ietwat somber (positief bedoelt) vind ik de foto zeker wel aanspreken, maar dan wel (althans voor mij) zou hij wat scherper mogen...
Rob,
Bedankt en erg tof dat je wat duiding geeft. We maken hier momenteel onverwachts een rouwproces door en de keuze van de onderwerpen zijn in combinatie met het weer en het tijdperk vanuit een buikgevoel genomen. En....eigenlijk is die vlekkerigheid hier op zijn plaats, een up met naverscherping geplaatst.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Bedankt en erg tof dat je wat duiding geeft. We maken hier momenteel onverwachts een rouwproces door en de keuze van de onderwerpen zijn in combinatie met het weer en het tijdperk vanuit een buikgevoel genomen. En....eigenlijk is die vlekkerigheid hier op zijn plaats, een up met naverscherping geplaatst.
Okey... ik dacht al zoiets bij het zien van deze foto... Het vlekkerige vind ik overigens niet storend hoor... Het komt de sfeer juist ten goede... De update kijkt qua verscherping wel beter..
Als ik de foto met dit achterliggende thema bekijk, wat jij zegt over rouw.. vind ik het zeer goed en mooi passen bij de thema.. de foto begint eigenlijk door je verhaal qua gevoel te leven... Ik kon het al niet zo goed duiden.. de foto intrigeerde mij op de éen of andere manier... vandaar dat ik wat door vroeg.. sterke met dit proces.. Qua gevoel heb je dit rouwproces heel mooi verwoord in de vorm van deze foto!!!!
Comment