Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ondanks dat ik weet dat het een flinke golf is, zijn het toch de kleine dingen die het doen.
Goed gezien en een sluitertijd die heel goed is.
Mijn smaak uiteraard, maar ik zou de hooglichten nog wel wat hebben durven verhogen. Ik denk dat het dan nog een spetterender plaat wordt.
Mooi beeld Patrick, goede sluitertijd gekozen hier
Wel een goed idee van Johan, mss met wat dodgen en burnen, doch denk ik dat je nu al op het randje zit qua overbelichting op de witte delen
Ondanks dat ik weet dat het een flinke golf is, zijn het toch de kleine dingen die het doen.
Goed gezien en een sluitertijd die heel goed is.
Mijn smaak uiteraard, maar ik zou de hooglichten nog wel wat hebben durven verhogen. Ik denk dat het dan nog een spetterender plaat wordt.
ik heb dit geprobeerd Johan ,maar ik vond het een beetje er over , nu vond ik die gloed binnen de golf net genoeg ,aan de sproei mocht ik ook zeker ook niet meer komen want deze is juist op het randje ,maar ik denk dat je vooral die gloed bedoelde maar dank voor het meedenken en het bekijken
ik heb dit geprobeerd Johan ,maar ik vond het een beetje er over , nu vond ik die gloed binnen de golf net genoeg ,aan de sproei mocht ik ook zeker ook niet meer komen want deze is juist op het randje ,maar ik denk dat je vooral die gloed bedoelde maar dank voor het meedenken en het bekijken
Bedankt voor het bekijken en proberen, Patrick.
Voor dit soort fijnzinnigheid maak ik een passend helderheidsmasker, dat ik als selectie gebruik. Op dat masker ga ik dan dodgen en burnen.
Comment