Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mount Etna

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Mount Etna

Een geweldige ervaring, wandelen op de altijd dampende Etna, een beeld van onderweg aan de rand van een krater.
    heb geen tot weinig ervaring met landschapsfotografie, dus alle reacties positief of negatief zijn heel welkom

update

Last edited by Francine Versluys; 10 december 2020, 13:00.
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Re: Mount Etna

Prachtige onderneming en fraai fris groen als kleurcontrast.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Mooi - wel vrij hard afgewerkt qua contrast vind ik
      mijn website : klik

Comment

Heel knap om daar te staan, mooie opname hoor
        De compo vind ik heel goed gekozen, ondanks dat de krater er niet ruimer opstaat weet men meteen wat het is, prima gedaan

grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Mooi - wel vrij hard afgewerkt qua contrast vind ik
          Ik snap wat je bedoeld, had deze eerst minder contrastrijk afgewerkt, daarna veranderd, misschien beter niet gedaan,zal donderdag eens een update plaatsen.
          Alvast heel erg bedankt voor de reactie
          Groetjes Francine

Comment

@ Sieg, bedankt voor je reactie
            @ Johan, ook heel erg bedankt voor de reactie
            Groetjes Francine

Comment

Deze opname vertelt een heel verhaal: de macht van de natuur (krater en lavastroom) en dan het leven dat er zich toch weer tussen wringt.

Indien je onderaan iets afsnijdt dan zit de rand van de krater rechts in de hoek, maakt voor mij de compo nog sterker.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Knappe opname !
                Ik zou links en onderaan iets weghalen dan wordt het een evenwichtiger geheel!
                Mij past het contrast hier wel
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

ooit heb ik er ook opgestaan en de dag nadien was hij uitgebarsten ,ook het meetcentrum werd toen vernietigd ,we konden nog net naar huis want later werd het vliegveld gesloten ,hij was toen heel actief toen ik aan de krater stond ,er waren serieuze ontploffing gevolgd met een zwavelwolk .maar het blijft een mooie herinnering ,en ik zou er graag eens staan als er lava uit de krater stroomt met eventuele uitspattende lava .
                  prachtige foto waar je mooi de lijn van de krater kan zien ,ik zou wel de richtlijn van Frakske volgen ,miss een 2/3de uitsnede

Comment

mooie plaat en omgeving..

Comment

Hartelijk dank iedereen voor de helpende hand, morgen kijk ik voor een update, deze avond lukt helaas niet meer
                      Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                        ooit heb ik er ook opgestaan en de dag nadien was hij uitgebarsten ,ook het meetcentrum werd toen vernietigd ,we konden nog net naar huis want later werd het vliegveld gesloten ,hij was toen heel actief toen ik aan de krater stond ,er waren serieuze ontploffing gevolgd met een zwavelwolk .maar het blijft een mooie herinnering ,en ik zou er graag eens staan als er lava uit de krater stroomt met eventuele uitspattende lava .
                        prachtige foto waar je mooi de lijn van de krater kan zien ,ik zou wel de richtlijn van Frakske volgen ,miss een 2/3de uitsnede
                        Bedankt hoor, ik zou daar ook eens willen zijn in zo een situatie, moet ongelooflijk zijn. Sowieso zou ik me daar wel een weekje kunnen bezighouden met fotograferen
                        Groetjes Francine

Comment

Heel mooi dat frisse groen tussen de grijze lucht en die donkere kraterrand.

Comment

Working...
                          X