Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noorwegen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Noorwegen

Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk bericht
    Inderdaad is de foto nog bewerkt in PS , de lucht is vervangen en daarna heb ik het beeld gekopieerd en omgedraaid om de spiegeling te maken en die laag heb ik een dekking van +- 40 % gegeven.
    In de originele foto was er ook nog een boot die ik verwijderd heb.
    Ik vond het een mooi beeld maar helaas was het die dag slecht weer en vanop een boot geeft dat wel de nodige problemen. Terug komen bij mooi weer was dus geen optie ��
    ik had die bewerking helemaal juist in mijn hoofd ,ik dacht al dat de berg gespiegeld was en met een dekking over de zee bewerkt ,dat je ook de lucht had vervangen had ik niet direct door ,in feite schiet er niet teveel meer over van de originele foto .
    maar dank voor je verklaring ,er is natuurlijk niets verkeerd met foto's helemaal te bewerken ,maar moest ik dit zelf doen zou ik het vermelden bij het plaatsen van de foto ,dat neemt veel twijfel weg

Comment

Re: Noorwegen

Oorspronkelijk geplaatst door atir Bekijk bericht
      Inderdaad is de foto nog bewerkt in PS , de lucht is vervangen en daarna heb ik het beeld gekopieerd en omgedraaid om de spiegeling te maken en die laag heb ik een dekking van +- 40 % gegeven.
      In de originele foto was er ook nog een boot die ik verwijderd heb.
      Ik vond het een mooi beeld maar helaas was het die dag slecht weer en vanop een boot geeft dat wel de nodige problemen. Terug komen bij mooi weer was dus geen optie ��
      Dus dan heb ik het toch bij het rechte eind gehad, bedankt om het te laten weten
      Ik zag dat het helemaal niet klopte, die kleuren van de lucht merk je ook meestal op in de sneeuw
      En op dit soort golvend water kan je nooit zulk een spiegeling hebben
      Misschien iets om in het vervolg rekening mee te houden
      Altijd leuk om wat te experimenteren, het is gewoon een kwestie van realisme zoeken of het geluk hebben om in realiteit vast te kunnen leggen, dat laatste is nog altijd beter uiteraard

grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
      X