Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferme des Wahenges

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Ferme des Wahenges

Abdijhoeve Wahenges
    Wahenges is een hoeve gelegen in de Belgische gemeente Bevekom (provincie Waals-Brabant), meer bepaald in de plaats Sluizen (Bevekom).
    Wahenges heeft een verleden die terug gaat tot de Romeinse tijd.
    Sinds 1994 is de site beschermd erfgoed van het Waalse Gewest; in 2013 verwierf het de erkenning van uitzonderlijk patrimonium van Wallonië.

Ferme des Wahenges
    by Jacques Willems, on Flickr

Dank u voor het bekijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Re: Ferme des Wahenges

De begeleiding van de gids brengt me tot interessant erfgoed wat mooi beeld is gebracht mede door de lucht.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Prachtige hoeve mooi geplaatst in dit natuurlijk kader (en mooi vastgelegd ook).

Comment

Mooi plaatje wat ietsje lichter mag..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          De begeleiding van de gids brengt me tot interessant erfgoed wat mooi beeld is gebracht mede door de lucht.
          Dank u G.R.!

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Prachtige hoeve mooi geplaatst in dit natuurlijk kader (en mooi vastgelegd ook).
          Dank u Muesli!

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Mooi plaatje wat ietsje lichter mag..?
          grt,bouk.
          Dank u Bouk, dat heb ik nog gehoord.
          Je hebt daar zeker een goeie opmerking.
          Ligt volgens mij aan mijn gemoed, donkere dagen, donkere bewerking.
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Knap met mooie lucht
            mijn website : klik

Comment

Een mooie... en die rode besjes in de voorgrond geven het geheel iets extra's..

Comment

Heel mooi in beeld gezet, mag voor mij ook klein beetje lichter
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                  Ook mijn mening.
                  I put the sexy in dyslexia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    Knap met mooie lucht
                    Dank u Peter!

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                    Een mooie... en die rode besjes in de voorgrond geven het geheel iets extra's..
                    Dank u Rob!

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                    Dank u Francine!

Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
                    Ook mijn mening.
                    Dank u Bert!
                    BD0681BE -

Comment

die rode bessen vormen een mooie aandachtstrekker om dan je ogen verder te laten glijden in het beeld ,heel mooi van compo , mocht idd iets helderder om de foto te doen stralen , maar toch knap gedaan hoor

Comment

Alles is inmiddels al gezegd. Mij vallen vooral de schitterende wolken op
                        Die wijzen heel duidelijk naar de hoeve. Om a.h.w. HET hoofdonderwerp te onderstrepen.
                        De rest is slechts omlijsting, en zou misschien met meer licht alleen maar afleiden ?
                        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          die rode bessen vormen een mooie aandachtstrekker om dan je ogen verder te laten glijden in het beeld ,heel mooi van compo , mocht idd iets helderder om de foto te doen stralen , maar toch knap gedaan hoor
                          Dank u Patrick!

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                          Alles is inmiddels al gezegd. Mij vallen vooral de schitterende wolken op
                          Die wijzen heel duidelijk naar de hoeve. Om a.h.w. HET hoofdonderwerp te onderstrepen.
                          De rest is slechts omlijsting, en zou misschien met meer licht alleen maar afleiden ?
                          Dank u Johan!
                          BD0681BE -

Comment

Working...
                          X