Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Knap en origineel Patrick, ik vind de sluitertijd dan wel weer goed gekozen in dit geval
Net daardoor gaat alle aandacht naar het bouwwerk, wat eigenlijk iedereen herkent ook op deze manier
Zeker mooi, omdat je het vormenspel zo goed hebt opgemerkt. Goede omzetting ook.
De sluitertijd, hoor je mij niet over klagen. Die past heel mooi bij het geheel.
dank jullie allen voor de fijne reacties
wat de ND filter betreft , als ik deze filter gebruik is het altijd met een doel dat ik voor ogen heb , moest ik hier het zeewater puur natuur op foto geplaatst hebben zou je een heel andere foto krijgen die helemaal weg gaat van wat ik voor ogen had , de golven waren heel heftig en je zou een heel druk beeld krijgen wat de aandacht voor de constructie teniet zou doen ,dan zouden de meeste reageren dat de foto veel te druk is ,nu ontstaat er een rust over het water en krijgt het gebouw de volle aandacht .
Soms vind ik het zelfs zonde om een ND filter te gebruiken en toon ik liever de mooie beweging van het water ,alles hangt af wat je wilt als eindresultaat .
Comment