Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In betere tijden, mijn zoon speelt in de Atlantische oceaan terwijl de zon langzaam ondergaat achter het Fort de la Conché. Een magische plek, een prachtige avond.
Mooie speelse plaat, met een heerlijke zomerwarmte. Ik vind de kijk-driehoek niet verkeerd, maar spiegelen, zou net wat lekkerder kijken. (eindpunt zon)
vind zelf die maan toch wat storend ,zeker omdat het gewoon een donkere mooi afgelijnde vlek is ,lijkt een beetje op een (hele grote) sensor vlek , de compo zal ook mooier en rustiger zijn zeker omdat de persoon richting de zon kijkt ,dat vormt een mooie diagonale lijn
Dank je wel, het is een voetbal die opgeworpen werd, maar jullie bevestigen wat ik eigenlijk al wist! Het spiegelen is ook een interessante tip, dat ga ik eens proberen!
Comment