dank om te kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
schaapjes tellen bij le MSM
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: schaapjes tellen bij le MSM
Heel mooi van kleur en compositie, precies alsof je de schaapjes gedirigeerd hebt om op die plaats mooi op een kluitje te gaan staan
Een heel mooi en geslaagd beeld
Grtj FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
Mooie diagonale werking tussen voorgrond en MSM op de achtergrond...
Een mooie frisse plaat, maar het beeld mist wel wat van de dramatiek die ik gewoon ben van je Bopatje, daar heeft het (middag?) uur en de zonnestand wel wat mee te maken denk ik... Maar de natuur laat zich niet altijd dirigeren, en ik herinner me ook dat die schaapjes er alleen in het volle daglicht te zien waren 😉de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtMooie diagonale werking tussen voorgrond en MSM op de achtergrond...
Een mooie frisse plaat, maar het beeld mist wel wat van de dramatiek die ik gewoon ben van je Bopatje, daar heeft het (middag?) uur en de zonnestand wel wat mee te maken denk ik... Maar de natuur laat zich niet altijd dirigeren, en ik herinner me ook dat die schaapjes er alleen in het volle daglicht te zien waren [emoji6]
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtenkel tijd later kwam er meer bewolking dan heb ik oa die foto van de brug genomen [emoji6]
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalkde dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht... wat dan meteen weer WEL een bopatje signatuur had [emoji6]
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Comment
-
Heel mooi shot, ook de vlakverdeling erg goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment