Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi van kleur en compositie, precies alsof je de schaapjes gedirigeerd hebt om op die plaats mooi op een kluitje te gaan staan
Een heel mooi en geslaagd beeld
Grtj Francine
Mooie diagonale werking tussen voorgrond en MSM op de achtergrond...
Een mooie frisse plaat, maar het beeld mist wel wat van de dramatiek die ik gewoon ben van je Bopatje, daar heeft het (middag?) uur en de zonnestand wel wat mee te maken denk ik... Maar de natuur laat zich niet altijd dirigeren, en ik herinner me ook dat die schaapjes er alleen in het volle daglicht te zien waren 😉
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Mooie diagonale werking tussen voorgrond en MSM op de achtergrond...
Een mooie frisse plaat, maar het beeld mist wel wat van de dramatiek die ik gewoon ben van je Bopatje, daar heeft het (middag?) uur en de zonnestand wel wat mee te maken denk ik... Maar de natuur laat zich niet altijd dirigeren, en ik herinner me ook dat die schaapjes er alleen in het volle daglicht te zien waren [emoji6]
Dat klopt wat je zegt, het weer was eigenlijk veel te braaf, dus kon ik ook niet anders dan een brave foto te maken, je kan dat natuurlijk wat forceren in PS maar dat valt op, enkel tijd later kwam er meer bewolking dan heb ik oa die foto van de brug genomen [emoji6]
enkel tijd later kwam er meer bewolking dan heb ik oa die foto van de brug genomen [emoji6]
Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
... wat dan meteen weer WEL een bopatje signatuur had 😉
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment