Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
mooi standpunt, wel overbelichting op de zwanen rechts op het gras. Ik weet niet of de langere belichtingstijd bijdraagt op een mooi effect op de zwanen op het water. Ik heb wel waardering voor de creatieve insteek.
mooi standpunt, wel overbelichting op de zwanen rechts op het gras. Ik weet niet of de langere belichtingstijd bijdraagt op een mooi effect op de zwanen op het water. Ik heb wel waardering voor de creatieve insteek.
het was idd ,de bedoeling om beweging in de zwanen te brengen zonder dat het beeld te druk wordt , ik moet wel toegeven dat je daardoor een wat ijzig effect krijgt op het water ,ik heb eigenlijk mijn inspiratie gehaald door een grote wallpicture van wel 4 meter lang in wachtzaal van het st-jans hospitaal te Brugge , ik vond hem prachtig ,ik had snel het standpunt gevonden van de compositie ,ik trof het door het mooie licht en deze gelijkt er zeer sterk op
het was idd ,de bedoeling om beweging in de zwanen te brengen zonder dat het beeld te druk wordt , ik moet wel toegeven dat je daardoor een wat ijzig effect krijgt op het water ,ik heb eigenlijk mijn inspiratie gehaald door een grote wallpicture van wel 4 meter lang in wachtzaal van het st-jans hospitaal te Brugge , ik vond hem prachtig ,ik had snel het standpunt gevonden van de compositie ,ik trof het door het mooie licht en deze gelijkt er zeer sterk op
bedankt voor de tip, zeker is interessant om te gaan kijken in het St-Janshospitaal.
wat het water betreft zeker een mooie keuze, maar ik heb toch wat moeite met de bewegende zwanen, had ze liever scherp gezien...
toch maar een blend van verschillende sluitertijden?
verder wel heel mooie compo en kleuren!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment