Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brugge Begijnhof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Brugge Begijnhof

dank om te kijken

Re: Brugge Begijnhof

Vreemd effect dat ijs in het water..?
    na een klik wel mooier.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

dank voor jou reactie Bouk

Comment

mooi standpunt, wel overbelichting op de zwanen rechts op het gras. Ik weet niet of de langere belichtingstijd bijdraagt op een mooi effect op de zwanen op het water. Ik heb wel waardering voor de creatieve insteek.

Comment

Swans on the move, brengt wat dynamiek in de foto, ik kan dit wel smaken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
            mooi standpunt, wel overbelichting op de zwanen rechts op het gras. Ik weet niet of de langere belichtingstijd bijdraagt op een mooi effect op de zwanen op het water. Ik heb wel waardering voor de creatieve insteek.
            het was idd ,de bedoeling om beweging in de zwanen te brengen zonder dat het beeld te druk wordt , ik moet wel toegeven dat je daardoor een wat ijzig effect krijgt op het water ,ik heb eigenlijk mijn inspiratie gehaald door een grote wallpicture van wel 4 meter lang in wachtzaal van het st-jans hospitaal te Brugge , ik vond hem prachtig ,ik had snel het standpunt gevonden van de compositie ,ik trof het door het mooie licht en deze gelijkt er zeer sterk op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              het was idd ,de bedoeling om beweging in de zwanen te brengen zonder dat het beeld te druk wordt , ik moet wel toegeven dat je daardoor een wat ijzig effect krijgt op het water ,ik heb eigenlijk mijn inspiratie gehaald door een grote wallpicture van wel 4 meter lang in wachtzaal van het st-jans hospitaal te Brugge , ik vond hem prachtig ,ik had snel het standpunt gevonden van de compositie ,ik trof het door het mooie licht en deze gelijkt er zeer sterk op
              bedankt voor de tip, zeker is interessant om te gaan kijken in het St-Janshospitaal.

Comment

Mooi, de linkse zwaan lijkt een echte speedzwaan
                Ik vind de sfeer wel heerlijk en de speedzwanen hoefden niet voor mij ...
                Is dat LE of ME ?
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Enigszins bevreemdend, maar zeker creatief.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

knap en dat is goed uitgedraaid met die zwanen
                    mijn website : klik

Comment

wat het water betreft zeker een mooie keuze, maar ik heb toch wat moeite met de bewegende zwanen, had ze liever scherp gezien...
                      toch maar een blend van verschillende sluitertijden?
                      verder wel heel mooie compo en kleuren!
                      de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                      Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

Comment

Working...
                      X