Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prince William Sound

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Prince William Sound

Ook een van al een tijdje geleden, maar nu we toch niet kunnen reizen dit jaar ...

DSC_0589-2 by Raf Strobbe, on Flickr

Bedankt voor het kijken en uw reacties,

Raf.
    Last edited by muesli; 9 oktober 2020, 20:27. Reden: problemen met Flickr

Re: Prince William Sound

Heel mooi maar mag een tikkie scherper.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat een schitterende panorama. Jammer dat de kwaliteit minder is, dan we van je gewend zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

Vriendelijke groeten, Johan

Comment

Bedankt voor de reacties bouk en Johan. Ik enk dat er weeral iets misgaat met Flickr. Dat valt regelmatig voor. Ik tracht al uren in te loggen bij Flickr en het lukt niet. Zal wel ook daarmee te maken hebben denk ik. Als het tegen deze namiddag of avond lukt zal ik de foto eens opnieuw inladen. Zoniet gebruik ik een ander platform.

Comment

Flickr was bij mij vanmorgen ook een drama. Lijkt nu opgelost !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
            Flickr was bij mij vanmorgen ook een drama. Lijkt nu opgelost !
            Ik heb de foto eens opnieuw opgeladen bij Flickr. Deze ziet er al wat beter uit denk ik?
            grts,
            Raf.

Comment

Maar nu is hij te groot voor het forum.
              Misschien al eens eerder over gehad : Bij Flickr krijg je rare dingen te zien als je niet de afmetingen gebruikt, die bij hun standaard zijn : 400 800 1600 enz..

Comment

Maar nu is hij te groot voor het forum.
                Misschien al eens eerder over gehad : Bij Flickr krijg je rare dingen te zien als je niet de afmetingen gebruikt, die bij hun standaard zijn : 400 800 1600 enz..
                Krijg je hem niet te zien?
                Ik probeer opnieuw maar Flickr werkt terug niet meer. Zal vanavond opnieuw proberen aan 1600 als ze Flickr hersteld hebben.

Comment

Komt nu goed over. Bedankt Raf.

Comment

mooi panorama met de bootgolven op de voorgrond die diepte geeft. Ik post op 1920 pixels langste zijde en nog nooit problemen gehad met Fickr.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                      mooi panorama met de bootgolven op de voorgrond die diepte geeft. Ik post op 1920 pixels langste zijde en nog nooit problemen gehad met Fickr.
                      Beste Ivo,
                      Natuurlijk heb ik nooit de originele foto gezien, maar als ik Herfstkleuren op 1920 pixels bekijk, zie ik zeker geen scherp beeld.
                      Helemaal omschrijven kan ik het niet, maar zeker niet als top. Moet voor jou camera Canon 80 D, absoluut beter kunnen !
                      Vergelijk de foto op Flickr en op BD eens met, zoals de foto er bij jou in PS eruit ziet. (natuurlijk op een goed scherm)
                      Begrijp me goed, het is om te helpen, hoor.
                      Firefox is overigens de beste browser voor foto's.
                      Als ik doe wat jij doet, dan zie ik gelijk verschil. Ik plaats niet met Flickr, maar ik wil natuurlijk wel dat mijn foto's (ook in Flickr) er perfect uitzien.
                      En misschien ten overvloede : Altijd pas verscherpen op de definitieve grootte. (na verkleinen, dus)

@ Raf : Sorry dat ik je topic heb misbruikt.

Comment

Beste Ivo,
                        Natuurlijk heb ik nooit de originele foto gezien, maar als ik Herfstkleuren op 1920 pixels bekijk, zie ik zeker geen scherp beeld.
                        Helemaal omschrijven kan ik het niet, maar zeker niet als top. Moet voor jou camera Canon 80 D, absoluut beter kunnen !
                        Vergelijk de foto op Flickr en op BD eens met, zoals de foto er bij jou in PS eruit ziet. (natuurlijk op een goed scherm)
                        Begrijp me goed, het is om te helpen, hoor.
                        Firefox is overigens de beste browser voor foto's.
                        Als ik doe wat jij doet, dan zie ik gelijk verschil. Ik plaats niet met Flickr, maar ik wil natuurlijk wel dat mijn foto's (ook in Flickr) er perfect uitzien.
                        En misschien ten overvloede : Altijd pas verscherpen op de definitieve grootte. (na verkleinen, dus)

@ Raf : Sorry dat ik je topic heb misbruikt.
                        Hallo Johan, ik bedoelde enkel dat ik nog geen probleem gehad heb met het posten van foto's via Flickr, het ging me niet over de kwaliteit. Het probleem van scherpte van mijn foto zit hem denk ik niet bij Flickr maar ik vermoed bij mij door de omzetting naar HDR. Dus ik zal beter moeten nakijken vooraf. We zijn nu wel aan het discussiëren via het topic van Muesli, sorry hiervoor?

Comment

ik vind deze toch beter ,hij lijkt mij toch scherper dan eerder dat ik hem bekeken had , toch een mooi weergave !

Comment

Fantastisch is het daar !

Vond je foto op Flickr - na de problemen - wel OK.

Ik ben tevreden over Flickr, mooie kleuren en details, en ik post nog lang niet op de maximum grootte.

Comment

Working...
                            X