Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Wat een schitterende sfeer en compo, Jean-Louis. Vooral de schitterende slinger is een plezier om naar te kijken.
Loopt het pad op ? Of is dat een optische illusie ?
Wat een schitterende sfeer en compo, Jean-Louis. Vooral de schitterende slinger is een plezier om naar te kijken.
Loopt het pad op ? Of is dat een optische illusie ?
Een optische illusie Johan, het pad loopt zelfs bergaf, de foto is gemaakt vanop de berm van de vroegere spoorlijn tussen Zichem en Scherpenheuvel, ik sta naast de brug over de Demer, bedankt voor de reactie hoor
Mooie compositie en fraaie foto, maar.......
De blauwe zweem is wel erg aanwezig en de foto is naar mijn gevoel iets onderbelicht.
De rijm op de oever komt ook niet ten volle tot zijn recht.
JLM, ik heb de foto een beetje bewerkt en mocht je liever hebben dat ik de link verwijder dan hoor ik het graag.
Mooie compositie en fraaie foto, maar.......
De blauwe zweem is wel erg aanwezig en de foto is naar mijn gevoel iets onderbelicht.
De rijm op de oever komt ook niet ten volle tot zijn recht.
JLM, ik heb de foto een beetje bewerkt en mocht je liever hebben dat ik de link verwijder dan hoor ik het graag.
Geen probleem hoor, van mij mag ie blijven staan, dan kunnen forumleden het verschil zien de blauwzweem had ik al voor een stuk verwijderd, telkens op die plaats komt dit fenomeen naar boven, ik denk dat het te maken heeft met de kiezel die gebruikt is op het pad, de onderbelichting was dan weer een bewuste keuze, het geeft, voor mij altans, een wat mystieke sfeer aan het beeld, zoals steeds...smaken verschillen....en maar goed ook, alvast bedankt voor de reactie en de oefening op de foto....zeker geslaagd
Geen probleem hoor, van mij mag ie blijven staan, dan kunnen forumleden het verschil zien de blauwzweem had ik al voor een stuk verwijderd, telkens op die plaats komt dit fenomeen naar boven, ik denk dat het te maken heeft met de kiezel die gebruikt is op het pad, de onderbelichting was dan weer een bewuste keuze, het geeft, voor mij altans, een wat mystieke sfeer aan het beeld, zoals steeds...smaken verschillen....en maar goed ook, alvast bedankt voor de reactie en de oefening op de foto....zeker geslaagd
Ik vind ze beide mooi, met een lichte voorkeur voor bewerking van Red Falcon
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment