Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Die is heel mooi Frans. Prachtige sfeer en lichtstralen.
Ik heb geen moeite met de donkerte. Juist daardoor komen de blaadje waar de zon doorheen schijnt mooi uit.
Mooie plaat, maar de donkere (schaduw) delen mochten wat lichter, zeker in de hoeken.
Je hebt gelijk, ik heb de verkeerde versie geëxporteerd, komt ervan als ik koers kijk en ondertussen wat anders doe, dan doe ik minstens 1 ding minder goed ...
Ik plaats de andere versie er als UP bij
Beiden hebben zijn voordeel en nadeel. Voor mij toch een lichte voorkeur voor de donkere, omdat ik als kijker minder snel ga dwalen.
Misschien wat subtieler ?
Beiden hebben zijn voordeel en nadeel. Voor mij toch een lichte voorkeur voor de donkere, omdat ik als kijker minder snel ga dwalen.
Misschien wat subtieler ?
Ik volg, heb hem even binnengehaald wat subtieler lijkt me beter te zijn, knap met de lichtstralen
Ik volg, donkerder geeft meer focus aan de foto vind ik, bij licht verdwijnt het onderwerp wat.... ik zou de foto wel wat warmer durven maken, zeker in deze bijna herfsttijden mag er iets meer geligs in het bladgroen zitten vind ik. Maar voor de rest een prima foto!!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment