Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset Nieuwpoort

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sunset Nieuwpoort

    Hier eentje van de zonsondergang bij Nieuwpoort

    Canon 80D - 18-135mm @ 135mm - F22 - 25s
    Ik vond de kleuren wel iets hebben, ben benieuwd naar jullie mening


  • #2
    Re: Sunset Nieuwpoort

    zo blauw heb ik de zee (en het strand) nog niet gezien ik ben zo vrij geweest uw foto eens binnen te halen en met het WB pipet op de wolken geklikt en dan kreeg ik toch een veel natuurlijker beeld ,als ik hem moet weghalen je zegt het maar

    Comment


    • #3
      Re: Sunset Nieuwpoort

      [QUOT ik ben zo vrij geweest uw foto eens binnen te halen en met het WB pipet op de wolken geklikt en dan kreeg ik toch een veel natuurlijker beeld ,als ik hem moet weghalen je zegt het maar [/QUOTE]

      Veel mooier.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Sunset Nieuwpoort

        @bopatje

        inderdaad veel natuurlijker zo.
        thx

        Comment


        • #5
          Re: Sunset Nieuwpoort

          Als bewuste keus kan het natuurlijk. Het is maar of je naturel wil fotograferen of artistiek.
          Maar ik prefereer meestal de natuurlijke versie. Prachtig minimalistisch overigens.
          Vermoedelijk heb je de WB op auto laten staan ? Voor natuurlijker kleuren (op zo'n moment) de WB op Schaduw of Bewolkt zetten.
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Sunset Nieuwpoort

            thx voor de tip Johan

            De witbalans stond op de camera op Daglicht, en in Lightroom heb ik deze inderdaad op auto laten staan.

            Comment


            • #7
              Re: Sunset Nieuwpoort

              Mooi minimalisme, de kleuren zijn inderdaad wel apart
              Maar voor mij mag dat wel, het geeft extra cachet aan een opname op deze manier en tevens je eigen interpretatie
              Maar een combinatie van het bovenste deel van jouw foto met het onderste deel van Bopatje zijn versie zou voor mij ideaal zijn vermoed ik

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Sunset Nieuwpoort

                Zo grijs als de versie van Bopatje heb ik de zee en het strand ook nog niet gezien hoor.

                Comment

                Working...
                X