Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Bedankt voor de mooie reacties op beide foto's.
Overigens een heel terechte opmerking over het witte lijntje. (afrastering)
Ik had het ook gezien, maar je ziet het daar heel dikwijls, zodat het er voor mijn gevoel bij hoort. Maar eerlijkheidshalve, moest hij aan de muur, zou ik het zeker wegwerken.
Om er 2 up's bij te zetten, had ik een keuze moeten maken, omdat er per topic maar max. 3 foto's mogen staan.
Had ook onder een link gekund, maar daar was ik te lui voor.
Schitterende bomen heb je daar gevonden en mooi in beeld gebracht.
Voor mij zijn de rotsen op de voorgrond een meerwaarde in het beeld.
Wat mijn aandacht snel afleidde is het witte lijntje (blijkbaar afrastering) dat ik zou weghalen om het geheel een natuurlijker uitzicht
te geven.
Zouden die Pinus bomen een groter accent geven als je in de achtergrond het groen zou temperen?
Volgens mij zijn dit heel oude jongens als je ziet waar deze groeien.
Heel mooi Johan en schitterend met de bergen als achtergrond, typerende herfstkleuren aldaar
Voor mij toch maar het beeld met de rotsen want dat verteld meer een verhaal van de omgeving ter plaatse
De vierkante uitsnede is ook mooi maar mist toch wel een héél groot deel en is daardoor een totaal ander beeld geworden
ps. wel grappig eigenlijk dat sommigen denken dat ze hier de lucht als achtergrond zien, heeft mss te maken met welk scherm, welke lichtsterkte van het scherm en wel of niet gekalibreerd
Want eigenlijk is hier totaal geen twijfel over dat er geen beetje lucht te zien is in dit beeld
grts
Sieg
Ik volg dit helemaal, Johan, mooi beeld en ik ga dus ook voor het origineel.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Comment