Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi gedaan Patrick, doet me denken aan een opname van T.H.
Persoonlijk zou ik er onderaan net een reepje afhalen, komt dan mooier uit met de barsten
Ik zie dat je niet zomaar ergens bent gaan staan. Prachtig hoe de lijnen vanonder in de compositie staan.
Bij dit soort fotografie kan een centimeter naar de een of andere kant HET verschil maken. Knap gedaan
Verder zie ik wat Sieg bedoelt.
Heel mooi gedaan Patrick, doet me denken aan een opname van T.H.
Persoonlijk zou ik er onderaan net een reepje afhalen, komt dan mooier uit met de barsten
grts
Sieg
ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld hierbij een update al was het niet gemakkelijk om dit aan te passen zonder van de structuur te verliezen als ik mijn verhouding wilde behouden
Bedankt voor de update, Patrick. Lijkt mij ook beter, zonder het aandacht-trekkertje onderin.
Met het risico dat je me een "rupsje nooit genoeg" vind, zou ik je willen adviseren, om het takje weg te toveren.
Prachtig wat onaards beeld
De up is beter en maar goed dat je de lijnen niet net in de hoekjes laat vertrekken. Zo blijft het natuur.
Dat afgeknipte takje zou ik hier nu ook wegstempelen
Comment