Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Een foto vol wervelingen en détails, kaan eender waar genomen zijn maar toch knap om te aanschouwen.
Neen hoor, niet overal, dit was once in a lifetime. De streek was afgesloten na een vulkaanuitbarsting die resulteerde in een vloedgolf uit schrik voor giftige gassen. Een tweetal hutten waren uit voorzorg gesloten waaronder die van Hólaskjol. Het aangevoerde slib had een heel hoge drijfzandfactor waardoor je niet te lang op dezelfde plaats mocht staan, het moest dus snel gaan. Een statief zakte daar meteen de grond in en als ik treuzelde, ik ook. En goed, ik zal het maar zelf zeggen maar op dat moment hoorde ik daar in feite niet te zijn.
Neen hoor, niet overal, dit was once in a lifetime. De streek was afgesloten na een vulkaanuitbarsting die resulteerde in een vloedgolf uit schrik voor giftige gassen. Een tweetal hutten waren uit voorzorg gesloten waaronder die van Hólaskjol. Het aangevoerde slib had een heel hoge drijfzandfactor waardoor je niet te lang op dezelfde plaats mocht staan, het moest dus snel gaan. Een statief zakte daar meteen de grond in en als ik treuzelde, ik ook. En goed, ik zal het maar zelf zeggen maar op dat moment hoorde ik daar in feite niet te zijn.
Als je ergens kunt komen waar je niet hoeft te zijn... dat is voeding voor sterke verhalen en dat kon ik niet zien in de foto opapol ! Interessante foto sowieso.
Een bevreemdende foto waarvan je niet weet wat je ziet.
Dat maakt het een spannende foto om naar te kijken, want je wil het weten.
Omdat het IJsland is verwacht ik om iets anders te zien dan wat ik gewoon ben.
Kortom : Een foto waar je lang naar kijkt is een heel goede foto. En ze is nog mooi ook met die grove vormen die overgaan naar delicate lijnen.
"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.." ― Antoine de Saint-Exupéry
Comment