Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Castillos de Samitier
Collapse
X
-
-
Re: Castillos de Samitier
Vind de tweede beter, al mis ik wat scherpte.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Indrukwekkend en knap hoe ze dit indertijd voor elkaar hebben gekregen om daar een gebouw neer te zetten
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
De eerste voor mij omdat je de bergen erachter ziet .
Voor wie de plek niet kent, aan de kant die je niet ziet is er een (steile) weg vanuit het dorp beneden.
TS stond aan de andere zijde van de diepe kloof van de Rio Cinca. Daar kan je door lopen langs een richel die op één plaats zelfs in de rots is uitgehakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtDe eerste voor mij omdat je de bergen erachter ziet .
Voor wie de plek niet kent, aan de kant die je niet ziet is er een (steile) weg vanuit het dorp beneden.
TS stond aan de andere zijde van de diepe kloof van de Rio Cinca. Daar kan je door lopen langs een richel die op één plaats zelfs in de rots is uitgehakt.
Was ook een prachtige ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk berichtBedoel je de Entremon?
Was ook een prachtige ervaring
Maar ik vind het een onuitputtelijke streek.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtNee, daar was ik nog niet.
Maar ik vind het een onuitputtelijke streek.
Inderdaad een onuitputtelijke streek.
Blij dat ik net op tijd geweest ben want sinds vandaag staat de Provincie als code rood.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk berichtDe Entremon is de kloof waar je in kijkt als je bovenaan de Castillo staat.
Inderdaad een onuitputtelijke streek.
Blij dat ik net op tijd geweest ben want sinds vandaag staat de Provincie als code rood.
Code rood had ik ook gezien. Dat zal dan wel niet door de noordelijke comarca Sobrarbe komen, daar woont geen kat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtOeps, de kloof heet blijkbaar Entremon.
Code rood had ik ook gezien. Dat zal dan wel niet door de noordelijke comarca Sobrarbe komen, daar woont geen kat.
Ja, de Provincie is code rood maar daar in de bergen ben ik niet veel volk tegen gekomen dus daar zal het idd niet door komen
Comment
-
-
Comment