Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik was van plan iets met de kapel in de voorgrond te proberen, het is er niet van gekomen en nu zal het te laat zijn vrees ik ...
Bedankt Frans. De kapel had ik ook geprobeerd, maar dan heb je de achterkant/silhouette vd (herkenbare) boom, aangezien komeet noordelijk te zien is. Gisteren opnieuw teruggegaan, maar er stond een groene schijnwerper aan bij het kasteel. Deze foto is ook niet van het hoogtepunt afgelopen zaterdag, maar van maandagnacht. Succes als je gaat.
Prima registratie maar staat er wel héél nietig op hé
Alle aandacht gaat hier eigenlijk naar het gebouw, wat ik dan persoonlijk spijtig vind
De beste tijd voor de meteoor is spijtig genoeg alweer een week of twee gepasseerd maar toch kan je er nog redelijke opnames van maken
Moest ik in jouw plaats zijn zou ik nog wat proberen in de afwerking, het geel-oranje wat minder en de hooglichten selectief wat optrekken
Zo te zien had je een veel hogere iso moeten gebruiken om de meteoor meer te laten opvallen
Comment