Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Autumn Colours of Aird Mor + Update
Collapse
X
-
-
Re: Autumn Colours of Aird Mor
Beetje vroeg voor herfstkleurtjes hé Johan, we hebben nog niet eens een zomer gehad, alhoewel het buiten wel eerder herfst lijkt
Hele mooie herfstopname Johan, mooie kleuren en prachtige bomen gevonden die er toch een beetje tussenuit springen
De afgezaagde stam, of wat het ook mag zijn ??, vind ik persoonlijk wel spijtig
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Mooi maar er mag wat meer rood in.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Bedankt voor de reacties.
Een update is geplaatst zonder de stam. Ik stond zelf ook in twijfel. Bedankt. ( maar 3 in een driehoek, is ook wel wat)
Het (te weinig)rood twijfel ik zeker niet aan.Last edited by Johan1956; 21 juli 2020, 11:11.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Normaal gezien ben ik voorstander om vooraan een onderwerp in beeld te vangen om de diepte wat spannender te maken, hier deel ik de opmerking van Sieg zuiver op gevoel. Het gouden landschap is knap in kleuren verdeeld en gevuld, geen spectaculaire foto maar een goeieKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
-
Re: Autumn Colours of Aird Mor + Update
De update zonder stam is schitterend..
Groetjes
Freddy
Comment
-
Re: Autumn Colours of Aird Mor + Update
Mooie up Johan, knap weggewerkt
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Comment
-
-
Bedankt voor alle nagekomen reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtNormaal gezien ben ik voorstander om vooraan een onderwerp in beeld te vangen om de diepte wat spannender te maken, hier deel ik de opmerking van Sieg zuiver op gevoel. Het gouden landschap is knap in kleuren verdeeld en gevuld, geen spectaculaire foto maar een goeieNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
Comment