Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Loch Clair
Collapse
X
-
[Showcase] Loch Clair
Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, JohanLabels: Geen
-
-
Re: Loch Clair
Hele mooie herfstkleuren in deze knappe opname Johan
Goed gekozen compo, alle lijnen lopen hier naar die prachtige berg (Liathach ?) in het midden
grts
SiegLast edited by Sieg; 7 juli 2020, 17:40.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Schiiterend Johan. Heerlijke kleuren en serene sfeer, de berg maakt het helemaal af
Comment
-
heerlijk herfstig plaatje, mooie balans tussen voor midden en achetrgrond!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Bedankt voor jullie mooie reacties.
Misschien leuk om te vertellen :
We kwamen aan en zagen dat het riet eigenlijk te ver weg was. (waardoor er teveel water op de foto zou komen)
Tot onze verrassing konden wij ca. 50meter doorwaden met onze laarzen. Daar hebben we ongeveer een half uur staan wachten in de hoop dat het ging kleuren, en dat al staande daar, we niet zouden wegzakken en onze laarzen vol zouden lopen.
Al onze wensen kwamen in vervulling.
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtHele mooie herfstkleuren in deze knappe opname Johan
Goed gekozen compo, alle lijnen lopen hier naar die prachtige berg (Liathach ?) in het midden
grts
SiegNikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
-
Knappe foto ! Kleur - licht
Schotland staat ook nog op mijn lijstje - al zal dat voorlopig op dat lijstje blijven staanMvg Philip
Comment
-
Comment
-
Mooi en de horizon op de juiste plaats.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Comment