Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bergritmiek
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Bergritmiek
Prachtig beeld Raymond met al die laagjes die in de verte verdwijnen
Het enige wat ik wat spijtig vind is die witte halo net boven het donkerste gedeelte, kan van het oplichten zijn maar zou ook van natuurlijke oorsprong kunnen zijn
Maar ik vermoed dat het van de bewerking is aangezien de opgelichte delen wat vlekkerig geschilderd zijn in de onderste donkere rand
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig beeld Raymond met al die laagjes die in de verte verdwijnen
Het enige wat ik wat spijtig vind is die witte halo net boven het donkerste gedeelte, kan van het oplichten zijn maar zou ook van natuurlijke oorsprong kunnen zijn
Maar ik vermoed dat het van de bewerking is aangezien de opgelichte delen wat vlekkerig geschilderd zijn in de onderste donkere rand
grts
Siegbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
mooie opeenvolgende lagen. Doet dromen van open ruimte.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtPrachtig beeld Raymond met al die laagjes die in de verte verdwijnen
grts
Sieg
Sieg, Frans en CMM dank voor jullie reactie.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtAls je dat (zogezegde haloo) als fout bestempeld kan ik het wel begrijpen daar ik weet hoe technisch jullie een foto beoordelen, maar ga dit niet veranderen aangezien de juistheid zo een beetje tussen de twee zit en de sfeer geen geweld wil aandoen en soms is de situatie wél zo ; Heb het genoeg meegemaakt en nog veel meer dan dat ! Nog het volgende : De omgeving is groen en in kleur krijg je in deze nevel een groene waas over het beeld wat ook zijn natuurlijke waarde heeft doch hier meestal wordt afgekeurd, als ik ze aanpas krijg ik op mijn donder, als ik het niet doe - ook. Zou graag mijn nicknaam veranderen Dat mijn foto's niet allemaal perfect zijn in afwerking ben ik me bewust van en dat er betere fotografen zijn weet ik met grote zekerheid en bekijk die foto's met hoge waardering, doch het zijn mijn creaties, mijn verhalen, mijn foto's.
Sieg, Frans en CMM dank voor jullie reactie.
Ik geef altijd mijn eerlijke mening,.... sorry daarvoor, maar daarom moet niemand anders ermee akkoord gaan uiteraard
En uiteraard is het jouw foto en jouw interpretatie, en dat waardeer ik ten zeerste want vind het altijd verrassend om te zien hoe je iets brengt.
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
De laagjes zijn op een prachtige manier aanwezig en goed opgemerkt.
Dat andere is ook aanwezig, en dat doet in mijn opinie een beetje afbreuk, aan de overige pracht.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtOk, snap ik volledig Raymond, maar je weet dat ik niet naar de naam kijk bij het geven van mijn comments
Ik geef altijd mijn eerlijke mening,.... sorry daarvoor, maar daarom moet niemand anders ermee akkoord gaan uiteraard
En uiteraard is het jouw foto en jouw interpretatie, en dat waardeer ik ten zeerste want vind het altijd verrassend om te zien hoe je iets brengt.
grts
Sieg
Bedankt in ieder geval voor je antwoord, ik geloof niet dat wij een meningsverschil hebben ?
Wat je "vlekkerige" opmerking betreft : Heb je de foto binnengehaald ter controle ? Heb het geheel wat opgehaald om betere tekening te krijgen in de donkere partijen want die liepen oorspronkelijk wat dicht wat mij normaal niet stoort (afhankelijk van het onderwerp) en dan krijg je die indruk. Aan de oorspronkelijkheid is verder niets gewijzigd, trouwens die 'halo's' zoals ze hier worden genoemd bestaan - of verschijnen - in de realiteit ook. In deze opname zijn ze voor klein gedeelte merkbaar op de ganse scheidingslijn wat bij een bewuste toepassing of bewerking over de hele lijn aanwezig zou moeten zijn. Voor of tegen zal altijd bestaan want regeltjes maken we meestal zelf, als het maar op een ordentelijke manier kan besproken worden !Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment