Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat was de bedoeling van deze foto?
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik zou moeten zien.
Bovenste gedeelte fel overbelicht onderste gedeelte schijnbaar goed belicht maar enorm warrig.
Mijn excuus maar veel meer zie ik er niet in.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Wat was de bedoeling van deze foto?
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik zou moeten zien.
Bovenste gedeelte fel overbelicht onderste gedeelte schijnbaar goed belicht maar enorm warrig.
Mijn excuus maar veel meer zie ik er niet in.
Het was in voorbereiding om een soort van impressionistisch schilderijtje te maken in PS. Onderaan bijgevoegd
Op de bomen scheen de ochtendzon, de weg naast de vijver lag in de schaduw. Daarom het verschil.
Sorry, maar zo'n dingen zijn niet mijn meug.
Als je dergelijke dingen post zou je in de toekomst een beetje verhelderende uitleg moeten bijvoegen.
Maar het is goed dat je experimenteert, zo kan je per toeval wel iets ontdekken die de moeite loont.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment