Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
prachtige dieptewerking in de dreef, en de schoorsteen die het afmaakt, knap!!!
ik twijfel nog een beetje aan de "lege ruimte" aan de linkerkant doordat je die boom hebt will meenemen (die anderzijds wel een mooie framing geeft) zou hem wel eens willen zien met een stukje van de linkerkant gecropt... just a thought...
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Heel mooi landschap, om heerlijk in te wandelen of te fietsen. Straalt een heerlijke rust uit.
De compo wringt eerlijk gezegd een beetje.
Enerzijds wil ik naar de steenfabriek (mooi detail in het landschap) kijken, maar anderzijds wil ik de diepte verkennen, maar die leidt me helaas uit de foto.
prachtige dieptewerking in de dreef, en de schoorsteen die het afmaakt, knap!!!
ik twijfel nog een beetje aan de "lege ruimte" aan de linkerkant doordat je die boom hebt will meenemen (die anderzijds wel een mooie framing geeft) zou hem wel eens willen zien met een stukje van de linkerkant gecropt... just a thought...
Een nieuwe versie met jou idee geplaatst. Nu komt de steenfabriek wat meer naar voren en is er meer balans.
Heel mooi landschap, om heerlijk in te wandelen of te fietsen. Straalt een heerlijke rust uit.
De compo wringt eerlijk gezegd een beetje.
Enerzijds wil ik naar de steenfabriek (mooi detail in het landschap) kijken, maar anderzijds wil ik de diepte verkennen, maar die leidt me helaas uit de foto.
Ik snap het Johan, eigenlijk is die dreef ook te uitnodigend in dit licht.
De up zonder boom geeft meer ruimte en komt mij beter over Jan. De tweespalt in de foto kan ook een inhoudelijk verhaal met zich meebrengen, en ik hou nu eenmaal van 'verhaal'
Comment