Versie 2
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Steenfabriek in het stroomgebied van de Maas + Up
Collapse
X
-
-
Re: Steenfabriek in het stroomgebied van de Maas
prachtige dieptewerking in de dreef, en de schoorsteen die het afmaakt, knap!!!
ik twijfel nog een beetje aan de "lege ruimte" aan de linkerkant doordat je die boom hebt will meenemen (die anderzijds wel een mooie framing geeft) zou hem wel eens willen zien met een stukje van de linkerkant gecropt... just a thought...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
-
Mooie locatie Jan om te wandelen, knappe dieptewerking
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Heel mooi landschap, om heerlijk in te wandelen of te fietsen. Straalt een heerlijke rust uit.
De compo wringt eerlijk gezegd een beetje.
Enerzijds wil ik naar de steenfabriek (mooi detail in het landschap) kijken, maar anderzijds wil ik de diepte verkennen, maar die leidt me helaas uit de foto.Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4
Vriendelijke groeten, Johan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtprachtige dieptewerking in de dreef, en de schoorsteen die het afmaakt, knap!!!
ik twijfel nog een beetje aan de "lege ruimte" aan de linkerkant doordat je die boom hebt will meenemen (die anderzijds wel een mooie framing geeft) zou hem wel eens willen zien met een stukje van de linkerkant gecropt... just a thought...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk berichtHeel mooi landschap, om heerlijk in te wandelen of te fietsen. Straalt een heerlijke rust uit.
De compo wringt eerlijk gezegd een beetje.
Enerzijds wil ik naar de steenfabriek (mooi detail in het landschap) kijken, maar anderzijds wil ik de diepte verkennen, maar die leidt me helaas uit de foto.Last edited by olivetti; 18 juni 2020, 00:01.
Comment
-
-
Update is beter.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
De up zonder boom geeft meer ruimte en komt mij beter over Jan. De tweespalt in de foto kan ook een inhoudelijk verhaal met zich meebrengen, en ik hou nu eenmaal van 'verhaal'Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment