Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Is there anybody out there?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Is there anybody out there?
Krachtige plaat, mooie compositie en omzetting. Doet me eraan denken dat ik ook weer wat Z/W wil gaan doen.
-
Mooie minimalistische opname Christophe, hebben we deze al niet van je gezien ?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
prrrachtig beeld, bakken met sfeer !!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtMooie minimalistische opname Christophe, hebben we deze al niet van je gezien ?
grts
Sieg
Deze opname is gemaakt op 5/6/2020 Sieg.
Maar als het déjà vu gevoel te sterk aanwezig is raad ik je aan om mijn foto's niet meer te bekijken
Het was lang geleden dat ik nog es op BD kwam en had zin om nog es iets recent te delen. B&W is nu eenmaal mijn ding, zo ook long exposures en dit soort beelden...
mvg
Christophe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk berichtBedankt voor de reacties.
Deze opname is gemaakt op 5/6/2020 Sieg.
Maar als het déjà vu gevoel te sterk aanwezig is raad ik je aan om mijn foto's niet meer te bekijken
Het was lang geleden dat ik nog es op BD kwam en had zin om nog es iets recent te delen. B&W is nu eenmaal mijn ding, zo ook long exposures en dit soort beelden...
mvg
Christophe
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
prachtig heel sterk beeld....christophe...eentje waar je blijft naar kijken...
Groetjes
Freddy
Comment
Comment