Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
IS. Warm water
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: IS. Warm water
mooie 3 lagen in de foto (groen/donker/lucht)
met die titel zou ik het water wel iets meer centraal hebben geplaatst, want nu valt die wat aan de zijkant... dan zouden er waarschijnlijk ook iets meer leidende lijnen doorheen de foto zijn geweest denk ik...
groen is voor mij iets te fel, daar zou ik persoonlijk een tikkeltje minder satureren...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtDergelijke foto's dagen me altijd uit om de locatie voor mijn ogen te halen. Is dat Landmannalaugar ?
Dank voor de reacties.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik ben nog nooit in IJsland geweest maar ik foto's van het landschap zeer fascinerend. Zeker als er ook nog zulke contrasten tussen het zwart van de bergen en het lichte groen van de voorgrond aanwezig zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtDat ik het niet meer weet Opa, maar er was veel volk (bezoek) in de omgeving. Zal het eens opzoeken.
Dank voor de reacties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtZat er volk in de warme poel vlakbij ? Dan is het Landmannalaugar.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtJa, daar is het Opa. De baden waren in trek ! Wij waren meer te vinden voor de natuur
Comment
Comment