Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winterse zomer in IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Winterse zomer in IS

Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Re: Winterse zomer in IS

Voor mij een moeilijke, ik moet niet zien wat iets origineel was maar ik moet er mij zelf iets kunnen bij voorstellen en daarom ben je hier voor mij dan toch een stap te ver gegaan
    Ik vind dergelijke verregaande bewerkingen ook eerder thuis horen in abstract
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Rare titel.

Comment

eerlijk gezegd ik vat hem ook niet Raymond

Comment

Vind 'm eigenlijk niet verkeerd, het lijkt wel een pentekening

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Voor mij een moeilijke, ik moet niet zien wat iets origineel was maar ik moet er mij zelf iets kunnen bij voorstellen en daarom ben je hier voor mij dan toch een stap te ver gegaan
            Ik vind dergelijke verregaande bewerkingen ook eerder thuis horen in abstract
            Moeilijk is een foto of beeld bekijken nooit Frans, gewoon de visie en de interpretatie volgen van de de maker/auteur (wat ik hier spijtig genoeg weinig tegenkom). Dan kan je dit persoonlijk goed of minder goed (slecht) vinden wat je dan kan meedelen liefst met argumenten en op een menselijke manier. Op die wijze kunnen we elkaars 'werk' uitwisselen en bekijken en genieten - vandaar mijn handteken !
            De foto : Je hebt een punt in verband met de categorie. Hier zie je een landschap in de buurt van mijn vorige "andere planeet" foto, het was bar slecht weer, het vroor en een sneeuwbui stond op het menu. Dus de titel is helemaal niet 'raar' Opapol. Omdat ik de foto in zwart-wit presenteer kan de foto met een grafische knipoog overkomen maar betreffende de impressie vond ik dit de beste voorstelling met respect voor ieders 'buikgevoel' welke ik zeer graag weet !
            Allemaal bedankt voor de reacties.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Deze vind ik een mindere Raymond. Mijn oog blijft rond dwalen op de foto en vind geen rustpunt, het begint nochtans goed met de weg die je de foto inleidt. De keuze voor Z/W vind ik wel een goeie
              https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Moeilijk is een foto of beeld bekijken nooit Frans, gewoon de visie en de interpretatie volgen van de de maker/auteur (wat ik hier spijtig genoeg weinig tegenkom). Dan kan je dit persoonlijk goed of minder goed (slecht) vinden wat je dan kan meedelen liefst met argumenten en op een menselijke manier. Op die wijze kunnen we elkaars 'werk' uitwisselen en bekijken en genieten - vandaar mijn handteken !
                Kijken is niet moeilijk maar andermans visie of interpretatie volgen wel heb ik al gemerkt
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Veel tè veel bewerkt voor mij.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                  X